ישראל תפגוש את יוון, קפריסין ופינלנד במוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

לנבחרת נודע היום על זהות היריבות שאיתן תיאבק על הכרטיס לטורניר, שייערך ב-2021 במצרים. מקשר הנבחרת דניאל מוסינדי עבר לארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד הוגרלה היום (שלישי) אחר הצהריים בשלב המוקדמות הראשון לאליפות העולם, שתיערך ב-2021 במצרים. ישראל תפגוש את נבחרות יוון, פינלנד וקפריסין. המשחקים מתוכננים להתקיים בחודשים אוקטובר-ינואר, בשיטת בית-חוץ (שני המשחקים הראשונים יהיו מול פינלנד ויוון), אלא אם יוסכם על ידי לפחות שלוש מהנבחרות בבית על קיום טורניר שיתארח באחת המדינות (באוקטובר או בינואר).

הנבחרת שובצה להגרלה כאחת מארבעה ראשי בתים, בעקבות דירוגה במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה האחרון. הראשונה מכל בית תעפיל לשלב המוקדמות השני, שבו ישתתפו באפריל נבחרות איכותיות יותר: 20 מבין 24 נבחרות שישתתפו באליפות אירופה, בעוד שלוש הראשונות באליפות ואלופת העולם המכהנת דנמרק יזכו לכרטיסים חופשיים. לאחר מכן ייערך שלב שלישי ואחרון, בחודש ביוני הבא.

בנושא אחר, היום הושלם באופן רשמי המעבר של מקשר נבחרת ישראל דניאל מוסינדי ממ.כ חולון לארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית, כאשר ההעברה הבינלאומית נחתמה והשחקן המריא אמש לתחילת האימונים של קבוצתו החדשה. מי שיחליף את מוסינדי בחולון הוא איתמר דהן, שישחק במקביל גם בהפועל ר"ג מהליגה הלאומית במסגרת הכרטיס הכפול.

יוצא לגרמניה. דניאל מוסינדי (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
יוצא לגרמניה. דניאל מוסינדי (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ צפויה לקיים את צמד המשחקים מול דראגונס קלייפדה מליטא בארץ, בסוף השבוע של ה-6-8 בספטמבר. אם תנצח, היא תפגוש בסיבוב השני את גורניק זבראז'ה מפולין. בראשון לציון צירפו אמש את המרכז צח מלול, שהיה שותף בעונה שעברה להישג ההיסטורי הכפול – ההעפלה של באר שבע לפלייאוף העליון והעלייה של דימונה לליגת העל (שיחק בשתיהן בזכות הכרטיס הכפול).

בקבוצת הנשים של המועדון, מחזיקת גביע המדינה, צירפו אתמול את נטלי ברטו וצפויים להמשיך בהתקשרות עם ניצן דונאי, נלי אמינוב וקים לוי. עידן אהרונוביץ' ידריך את הקבוצה במקום גלעד מאור.

טלי בראל עשויה לצאת ולשחק בליגה הבכירה בשבדיה, שם – אם היא תחתום – היא תצטרף לחברה רם טורקניץ, שעבר לשחק בוורברג מהליגה הבכירה לגברים בשבדיה. טורקניץ החל היום את האימונים במדינה הסקנדינבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי