בתום בוררות: מקסימוביץ' ורמה"ש יפצו את מכבי ת"א ב-25 אלף שקלים

ניקולה מקסימוביץ'
ניקולה מקסימוביץ' | עמית שיסל, איגוד הכדוריד

לאחר בוררות בין המועדונים נקבע כי חוזהו של המאמן בשורות הצהובים שירדו ליגה אינו בר ביצוע, ולאחר שהכסף יועבר יתחיל לאמן הקבוצה מהשרון. שני הצדדים טרם הגיעו להסכמות לגבי מעברו של השוער שמיר

(גודל טקסט)

ניקולה מקסימוביץ' וא.ס. רמת השרון יפצו את מכבי תל אביב ב-25 אלף שקלים. כך נפסק היום (חמישי) עם סיום הליך של בוררות, אותו ניהל עורך הדין דוד גולן, לאחר שמכבי ת"א דרשה לממש את החוזה (בו הייתה אופציה) עם המאמן הסרבי, שחתם במהלך הקיץ הנוכחי ברמה"ש, וכעת יוכל לאמן את קבוצתו החדשה.

גולן נימק את ההחלטה: "החוזה אינו בר ביצוע ואכיפה. לאור הצהרתה המפורשת של התובעת (מכבי ת"א) על כי אין היא חפצה בתשלום אלא בסעד האכיפה, יש בעיה בהענקת סעד שלא רק שלא נתבקש, אלא נאמר בפירוש שאין חפצים בו. למרות האמור לעיל ועל מנת להביע את מורת הרוח מהתנהלות הקבוצה הנתבעת, כשלקחתי בחשבון גם את "תרומת" התובעת, החלטתי לחייב את הנתבעים, במאוחד ובנפרד, בהוצאות הבוררות בשיעור אשר יבטא מורת רוח זו. לפיכך אני דוחה את תביעת התובעת ומחייב את הנתבעים ביחד ולחוד בתשלום של 25 אלף שקל לתובעת".

בעניין אחר, שני המועדונים טרם הגיעו להסכמות לגבי השוער יהב שמיר. הדרישה של מכבי ת"א היא ששוער נבחרת ישראל יכבד את חוזהו בקבוצה, לאחר שחתם והספיק להתאמן עם רמה"ש. בקבוצה מהליגה הלאומית מוכנים לאפשר לו לשחק במסגרת כרטיס כפול: "זה יקרה אם רמה"ש ייענו לדרישות שהצבנו" אמר היו"ר אייל פרולינגר, "אם לא – נבדוק גם הצעות נוספות שקיבלנו בימים האחרונים מקבוצות אחרות בליגת העל לגבי הכרטיס הכפול. אנחנו רוצים לעזור לו להתקדם ולשחק בליגת העל, אבל בראש ובראשונה הוא שחקן מכבי ת"א".

שמיר.
שמיר. "בראש ובראשונה שחקן של מכבי ת"א (הדר ואן קולא)

עם או בלי שמיר, רמה"ש ניצחה אמש במשחק אימון את בני הרצליה 30:35, ובנוסף צירפה לשורותיה המרכז הסרבי דיורדה ג'קיץ' (26, 1.90 מ'), ששיחק לאחרונה בבודו הנורווגית, כמחליפו של ולדיצה סטוינוביץ', אשר הודיע על פרישה.

הערב (19:00) יתקיים משחק אימון נוסף בין מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון, לבין האלופה הפועל אשדוד. המרכז הסלובני, דויד ספילר נחת בארץ והספיק להשתתף באופן חלקי באימון אשדוד אתמול ועשוי לקחת חלק כבר במשחק נגד ראשל"צ. טורניר ההכנה לפתיחת העונה גביע ווינר יפתח ב-30 באוגוסט, ואילו ליגת ווינר תצא לדרך ב-20 בספטמבר.

דיורדה ז'קיץ' (באדיבות א.ס. רמת השרון)
דיורדה ז'קיץ' (באדיבות א.ס. רמת השרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי