הפועל ראשל"צ גברה על מוטור ז'אפרוז'ה, החתמה כפולה בקריית מוצקין

הפועל ראשון לציון
הפועל ראשון לציון | גבי אלאלוף

הקבוצה מעיר היין השלימה ניצחון שלישי במחנה האימונים, בזכות 26:31 על קבוצת המשנה של מועדון הפאר האוקראיני. הקבוצה מהקריות החתימה את טרניניץ' ולאובץ'. סטאניץ' יאמן את מכבי פ"ת מהלאומית

(גודל טקסט)

חודש לפתיחת ליגת ווינר בכדוריד (ב-20 בספטמבר), וההכנות עולות מדרגה: הפועל ראשון לציון שמקיימת מחנה אימונים ומשחקים באוקראינה מספקת הצהרת כוונות ראשונה.

היא גברה בשלושת משחקיה הראשונים במחנה האימונים באוקראינה על גומל מצמרת הליגה בבלארוס – 24:31 (הרבו לכבוש – ליובימיר יוסיץ' 7 ועוז חממי 6), במשחק השני 23:26 על קרטינה אלופת מולדובה (הרבו לכבוש איתי סורקיס 6, עומר גרא ועוז חממי 4 כל אחד). והיום (רביעי) גברה 26:31 על קבוצת המשנה של מוטור ז'אפרוז'ה (מועדון העל האוקראיני שהגיע לשמינית גמר ליגת האלופות. קבוצת המשנה סיימה שלישית בליגה האוקראינית הבכירה).

הפועל ראשון לציון תעלה מדרגה בסוף השבוע ותפגוש באוקראינה יריבות חזקות בטורניר נוסף – שתיים מהן מליגת האלופות בשנים האחרונות – ויסלה פלוק מפולין ומוטור ז'אפרוז'ה האוקראינית ואת סקה מינסק ממועדוני העל בבלארוס, שמשחקת בגביע האיגוד האירופי.


דושקו צליצה הזר החדש של הפועל ראשון (גבי אלאלוף)

בנוסף א.ס. רמה"ש יצאה אמש למחנה אימונים ולטורניר בסרביה, שבו היא תפגוש החל ממחר את קבוצות איכותיות – מטאלורג סקופיה המקדונית, פרטיזן בלגרד הסרבית ונקסה מקרואטיה. במשחקי אימון – מ.כ חולון גברה אמש 27:33 על מכבי ראשל"צ. שלשום – קרית אונו ניצחה את מכבי דימונה 24:28.

החתמות: במכבי קריית מוצקין צירפו שני זרים חדשים מסרביה – מדובר במקשר מרקו טרניניץ' ובפיבוט פיליפ לאובץ'. השניים מחליפים את טיאומיר דודר הוותיק, ששימש בשנה האחרונה כשחקן/מאמן, ואת הפיבוט המונטנגרי סלבישה לקמנוביץ'. אלכס בושיץ' ממשיך לעונה שלישית בקרית מוצקין, שאותה ידריך ניר חלימה. מילאן סטאניץ', שחקן העבר הסרבי ששיחק בארץ וגם הדריך את מכבי קריית מוצקין לפני שלוש שנים, ידריך את מכבי פ"ת מהליגה הלאומית.


 א.ס. רמה"ש במחנה אימונים בסרביה (איגוד הכדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי