נבחרת הכדוריד הפסידה 26:25 ליוון במוקדמות אליפות העולם

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | intime sports photo agency/giannis moisiadis

הישראלים חזרו מפיגור והיו בתמונה בקוזאני עד שניות הסיום, אבל ריצה של היוונים העניקה להם ניצחון ואת ראשות הבית אחרי שני מחזורים. המאמן אולג בוטנקו: "היה משחק מאוד קשה, נלחמנו בשיניים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל התארחה אחר הצהריים בקוזאני אצל נבחרת יוון, במחזור השני במוקדמות אליפות העולם. יוון, במיוחד בחוץ היא יריבה עיקשת, בטח אחרי קמפיין מוקדמות היורו בו היא ניצחה בביתה את צפון מקדוניה וסיימה בשיוויון מול איסלנד. חניכיו של אולג בוטנקו עמדו בפני משימה מאתגרת עם סגל צעיר וכישרוני וסיפקו משחק טוב, אך הפסידו בצורה דרמטית ומתסכלת 26:25 (12:11). כבשו לישראל: דניאל שקלים 6, אדיר כהן, עוז חממי ועמית גל 4 שערים כל אחד, יואב למברוזו 2, יוסי אפו, טל הרשקוביץ, ניבו לוי, דן טפר ועדן ג'ינג'י כבשו שער אחד כל אחד.

לנבחרת הייתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך למברוזו החטיא את הזריקה האחרונה 10 שניות לסיום. יוון מעפילה למקום הראשון בבית עם 4 נקודות. נבחרת ישראל עם שתי נקודות, כמו נבחרת פינלנד שניצחה היום 20:30 את קפריסין, שרושמת הפסד שני. המשחקים הבאים בקמפיין ייערכו בתחילת חודש ינואר – מול קפריסין (בית וחוץ), פינלנד (בחוץ) ומשחק הסיום ייערך בתל אביב מול יוון. 

מאמן נבחרת ישראל, אולג בוטנקו אמר בסיום: "נלחמנו פה בשיניים. לא עשינו משחק איכותי, אבל נתנו פייט עד השנייה האחרונה. המשחק היה מאוד קשה, עם הרבה החטאות ואיבודי כדור. חבל, פשוט חבל, אך אני לוקח את ההשקעה, המחויבות והרצון. הצלחנו למחוק פיגור בדקות הסיום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות להמשך. נותרו עוד ארבעה משחקים בקמפיין, וההכרעה עוד לפנינו. אנחנו נעשה מאמץ לשפר את מה שצריך ולנצח את המשחקים הבאים. השבועיים ,שמצפים לנו בינואר יהיו מאוד אינטנסיביים. זה בכוחות שלנו לנצח ולהעפיל. אנחנו נלמד לשפר את היכולת, ואני מאמין שדניאל מוסינדי יצטרף בהמשך ויוסיף".

אולג בוטנקו.
אולג בוטנקו. "נתנו פייט עד השנייה האחרונה" (intime sports photo agency/giannis moisiadis)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי