הפועל אשדוד אלופת הסיבוב הראשון עם 24:29 על דימונה

טל הרשקוביץ
טל הרשקוביץ | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

האלופה לא התקשתה מול נועלת הטבלה שהפסידה את כל עשרת משחקיה העונה, טל הרשקוביץ' בלט עם תשעה שערים

(גודל טקסט)

המחזור ה-10 בליגת ווינר בכדוריד יצא הערב (חמישי) לדרך, עם ניצחון של האלופה הפועל אשדוד על מכבי דימונה 24:29, מה שקבע שאשדוד תסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון עם מאזן 1:9, בעוד דימונה עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה והיא נועלת את הטבלה.

באשדוד הצטיינו טל הרשקוביץ שהבקיע תשעה שערים, אסף בן גוזי, שי הרשקוביץ ויובל כץ הוסיפו ארבעה שערים כל אחד. בדימונה עדיין לא הנחיתו את המאמן הקרואטי דאמיר אקליץ' (ממתינים לאשרת העבודה) ופועלים לצירופו של זר חדש. הערב בלטו בשורותיה השוער מילוש רגיץ', שון סולומון, רז בן דוד ואור פרקש, שמושאל מאשדוד.

מחר ייערכו חמישה משחקים נוספים, כאשר למחזור ה-10 ישנה חשיבות נוספת. הוא הקובע לקראת הגרלת הסיבוב הראשון (שמינית גמר) גביע המדינה שתיערך ביום שני. ארבע המדורגות הראשונות בתום המחזור לא יתמודדו אחת מול השנייה בסיבוב זה (אבל יוגרלו כקבוצות אורחות).

בנוסף לכך, בהגרלה ישתתפו 4 נציגות ליגות המשנה שהעפילו לחצי גמר גביע ברנר (מכבי ת"א, מכבי פ"ת והפועל ר"ג מהליגה הלאומית ומכבי הקרייתים מהליגה הארצית), שישובצו בהגרלה כקבוצות מארחות. כאמור השלב הראשון ייערך בין ה-6-8 בדצמבר, ושלב רבע גמר גביע המדינה ייערך ב-13 בדצמבר (חצאי הגמר נקבעו להתקיים ב-22 בפברואר, בהיכל הספורט ברעננה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי