מכבי דימונה סגרה סיבוב ללא ניצחון לאחר 29:25 למ.כ. באר שבע

מכבי דימונה נגד מ.כ. באר שבע
מכבי דימונה נגד מ.כ. באר שבע | יגאל ברמן

העולה החדשה נלחמה אבל איבדה שני שחקנים מרכזיים במחצית השנייה ונכנעה ליריבה מהדרום, שטיפסה למקום השישי. מילוש בואישיץ' הצטיין עם 11 שערים. מחר: עירוני רחובות נגד הפועל אשדוד, הפועל ראשל"צ נגד נס ציונה

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדוריד מגיעה לאמצע העונה, והיום (חמישי) נפתח המחזור ה-11, מחזור הסיום של הסיבוב הראשון עם דרבי הנגב בין מכבי דימונה למ.כ. באר שבע, שניצחה 25:29.

דימונה הוליכה לאורך המחצית הראשונה, אבל בשנייה הורחקו רועי סולומון וגידי שירי ובלעדיהם הקבוצה הדרומית לא הצליחה לחזור למשחק. מילוש בואישיץ' הצטיין בשורות באר שבע עם 11 שערים, סטפן צ'יריץ' הבקיע 5, ויובל שמש הוסיף 3. בדימונה בלטו שון סולומון ורז בן דוד עם 6 כל אחד.

דימונה, העולה החדשה, חתמה סיבוב ללא ניצחונות והיא מתכוונת לבצע מספר שינויים לקראת פתיחת הסיבוב השני – צירופו של דאמיר אקליץ' כמאמן (בקבוצה ממתינים לאשרת העבודה), וצירוף של שני זרים חדשים (על חשבונם של לוקה דראגוביץ' הפצוע וניקולה מיטרוביץ' ששוחרר). ב"ש ממשיכה במומנטום שלה ועולה זמנית למקום השישי, אחרי שכבר הייתה במקום ה-10 במהלך הסיבוב.

מחר ייערכו חמישה משחקים. עירוני רחובות תארח את הפועל אשדוד במשחק מקדים בין השתיים שייפגשו בחצי גמר גביע המדינה בחודש פברואר. אשדוד המוליכה (תשעה ניצחונות והפסד אחד) הבטיחה לפני המשחק את המקום הראשון בסיבוב הראשון.

נס ציונה מול הפועל ראשל
נס ציונה מול הפועל ראשל"צ במפגש האחרון ביניהן. הכתומים יינקמו על ההדחה בגביע? (גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ)ש

שתי הראשוניות, שייפגשו גם בחצי גמר הגביע, ייצאו למשחקי חוץ – הפועל תנסה להבטיח את המקום השני נגד נס ציונה של עומרי מימון שתנסה לשפר עמדות אחרי מפגש מצוין ביניהן בתחילת החודש בשמינית גמר גביע המדינה (24:26 לקבוצה של עידן מימון). מכבי ראשל"צ תקווה למעידה של היריבה העירונית, בשאיפה לעלות למקום השני, וכמובן לניצחונה מול בני הרצליה, שתחתום את הסיבוב במקום הלפני האחרון.

הפועל קרית אונו תארח את א.ס רמה"ש, שתנסה להתאושש מההדחה ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ. מכבי קרית מוצקין, שפתחה מצוין את הסיבוב ודעכה עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים, תארח את מ.כ חולון – הפתעת הסיבוב הראשון.

בתום המחזור תצא הליגה לפגרה, במהלכה יתקיימו בחודש ינואר משחקי נבחרת ישראל נגד קפריסין, פינלנד ויוון, כאשר הסיבוב השני ייצא לדרך ב-23 בינואר.

בנוסף, הערב הושלמה תמונת חצאי גמר גביע המדינה לנשים. בנות הרצליה גברה על מכבי פ"ת 26:44, אחרי שאמש הפועל ראשל"צ ניצחה את מ.כ חולון 24:34, והעפילה לחצי הגמר. בחצי הגמר ישחקו גם מכבי ראשל"צ והאלופה מכבי הארזים ר"ג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי