בדרך לשלבי ההכרעה: הסיבוב השני בליגת העל יוצא לדרך

דושקו צליצה
דושקו צליצה | גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

האלופה הפועל אשדוד מוליכה את הטבלה אחרי שסיימה את 11 המחזורים הראשונים במאזן של 1:10 והיא תתארח ביום שישי בקריית אונו. השנייה, מכבי ראשל"צ תשחק בנס ציונה

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל בכדוריד יפתח מחר (שישי), ויוביל אותנו אל שלבי ההכרעה של העונה, הן במאבק האליפות והעלייה לפליאוף העליון, והן בזה על ההישרדות בליגה הבכירה. האלופה הפועל אשדוד צלחה את 11 המחזורים הראשונים במאזן של 1:10 והיא במקום הראשון. מהמקום השני שבו נמצאת מכבי ראשל"צ עם 17 נק' ועד למקום החמישי שבו מדורגת א.ס רמה"ש עם 15 נק' (ביניהן הפועל ראשל"צ וחולון) – מפרידות שתי נקודות בלבד.

עיקר השינויים בפגרה נעשו בקבוצות התחתית שמסרבות להרים ידיים לקראת מאבקי ההישרדות. בהרצליה החזירו לשורותיהם את המרכז הוותיק, ולדיצה סטויאנוביץ'. הסרבי, ששיחק שם בהצטיינות במשך שלוש עונות והיה המנהיג והמבקיע המוביל שלה. הרצליה שהייתה הקבוצה היחידה בסיבוב הראשון ששיחקה ללא זרים, צירפה לשורותיה גם את הפיבוט הסרבי סטפן ספונצ'יץ', ששיחק בכוכב האדום בלגרד. שחקן נוסף שהצטרף הוא ניב שמן המוכשר, מקשר נבחרת העתודה ומכבי ראשל"צ.

בדימונה, המאמן הקרואטי דאמיר אקליץ' כבר נכנס לעניינים. הם צירף שני זרים חדשים – המקשר הסרבי ולדקו ראקיץ', ששיחק בנובי-פאזר, והמקשר המונטנגרי בוז'ידאר לאקוביץ', ששיחק באיטליה ולאחרונה בקבוצת אל ערבי מכווית. א.כ נס ציונה צירפה את המרכז ערן צרפתי, אקס הפועל ראשל"צ ורמה"ש, שחוזר לשחק אחרי הפסקה של כמה חודשים, יחד עם איתי טורקניץ שפתח את העונה בא.ס רמה"ש ועזב בין היתר בעקבות חזרתו של חן פומרנץ לרמה"ש. המקשר גיא גרא, יצטרף להפועל קריית אונו, שעשויה לבצע בימים הקרובים שינוי של זר (מרקו מאטיץ', אקס מכבי ראשל"צ, מועמד). אשדוד עשויה לצרף את יובל יאמנר מאס"א ת"א ונבחרת העתודה בכרטיס כפול.


טל הרשקוביץ מאשדוד במפגש הקודם נגד קריית אונו (משה דהן, הפועל אשדוד)

מחר (שישי) יתקיימו חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-12. המפגש בין חולון לבין רמה"ש נדחה ל-21 בפברואר, עקב השתתפותם של פטריק אובינה ופיליפ קאלו במשחקי נבחרת ניגריה, וחזרתו לארץ באמצע השבוע של ניקולה מקסימוביץ', מאמן רמה"ש, שהדריך את נבחרת גיאורגיה במוקדמות אליפות אירופה מול פינלנד. מכבי דימונה תארח למפגש קצוות את הפועל ראשל"צ. העולה החדשה עדיין לא השיגה נקודה. הפועל קריית אונו תארח את האלופה מאשדוד. הרצליה תארח את מכבי קריית מוצקין, נס ציונה את מכבי ראשל"צ. עירוני רחובות תארח את מ.כ באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי