לוהט בצמרת: הפועל אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ 22:25

זרקו פאיוביץ', הפועל אשדוד
זרקו פאיוביץ', הפועל אשדוד | משה דהן, הפועל אשדוד

האלופה התבססה במקום השני בטבלה וצימקה לנקודה את הפיגור מהמוליכה מכבי ראשל"צ שמשחקה מול רמת השרון נידחה. שחקניו של עידן מימון ירדו בעקבות ההפסד למקום הרביעי

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת העל, שיצא אתמול (חמישי) לדרך עם הניצחון של נס ציונה בדימונה (27:39), נמשך היום (שישי). המשחק המרכזי בין האלופה הפועל אשדוד לטוענת לתואר הפועל ראשל"צ הסתיים בניצחון 22:25 של האדומים מהדרום.

אשדוד, שעלתה בהרכב חסר מאוד, כבר הוליכה ביתרון של 11 שערים, בזכות הגנה נהדרת ויכולת מצוינת של השוער המחליף אורון ברגיל, אחרי שעצרה את הפועל ראשל"צ על 10 שערים עד הדקה ה-41. אשדוד התבססה במקום השני וצימקה את הפיגור לנקודה מהמוליכה מכבי ראשל"צ, שמשחקה מול רמה"ש נדחה, בשל הגומלין של רמה"ש מחר (שבת) ברוסיה מול דינמו ויקטור בשמינית גמר גביע האתגר האירופי.

הפועל ראשל"צ ירדה למקום הרביעי, כאשר מי שעלתה למקום השלישי היא מ.כ חולון שגברה על מ.כ באר שבע 28:32 והשיגה ניצחון רביעי ברציפות. באר שבע רשמה משחק שלישי ללא ניצחון.


חולון נגד ב"ש. (ענבר חורי, מ.כ.חולון)

הפועל קריית אונו עצרה את רצף ההפסדים שלה, וגברה 26:33 על מכבי קריית מוצקין במשחק שיוצר סיטואציה מעניינת במאבק על המיקומים האחרונים בפליאוף. אונו בפיגור של שלוש נקודות מהמקום השמיני בו מדורגת נס ציונה. עירוני רחובות שברה רצף של שישה הפסדים, וניצחה 32:34 את בני הרצליה. רחובות שמדורגת במקום התשיעי, מפגרת בנקודה אחרי נס ציונה השמינית כשהשתיים ייפגשו בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי