בשבת: דרבי ראשוני ואחריו אשדוד מול רחובות בחצי גמר הגביע

מכבי ראשל"צ נגד הפועל ראשל"צ
מכבי ראשל"צ נגד הפועל ראשל"צ | איגוד הכדוריד, הדר ואן קולא

מכבי והפועל ראשל"צ הן הקבוצות המעוטרות ביותר במפעל. אשדוד מחפשת גמר היסטורי בהופעה שלישית ברציפות בחצי הגמר. משחק השלמה בליגה: חולון - רמת השרון 28:28

(גודל טקסט)

האולם המיתולוגי בגן נחום יארח מחר דרבי ראשוני, בחצי גמר גביע המדינה בין הפועל למכבי ראשל"צ, כשאחריו, האלופה הפועל אשדוד תפגוש את עירוני רחובות. אחד הדברים המשותפים למאמני ארבע הקבוצות, עידן מימון, ג'ו מתתיה, אולג בוטנקו ושחר הבר, שכשחקנים הם זכו בתארים והיו שותפים לרגעים מרגשים באולם המיתולוגי בראשל"צ. כמאמנים הם ירצו בסופו של ערב לעשות צעד לעבר משחק הגמר שייערך בחודש הבא.

המשחק הראשון (18:00) מפגיש את שתי הקבוצות המעוטרות ביותר בתולדות המפעל (הפועל עם 16 זכיות, מכבי עם 12), שתיים שכבר נפגשו העונה פעמיים – בחצי גמר גביע ווינר ובמסגרת הליגה וידה של מכבי ראשל"צ הייתה על העליונה, דווקא כשהתארחה בנחלת יהודה. מכבי היא מוליכת ליגת העל, הפועל מדורגת רביעית, אבל כמיטב הקלישאה – לדרבי חוקים משלו.

בחצי הגמר השני, אשדוד תנסה לרשום עוד היסטוריה, אחרי הזכייה בעונה שעברה באליפות, ולהעפיל לראשונה לגמר גביע, בהופעתה השלישית ברציפות בחצי הגמר. רחובות לעומתה שבה למעמד אחרי 19 שנים.


חולון מול רמה"ש (ענבר חורי, מ.כ. חולון)

חולון במקום השני אחרי 28:28 מול רמה"ש
רגע לפני חצאי הגמר, נערך אחה"צ (שישי) משחק צמרת בליגת העל, מפגש השלמה מהמחזור ה-12 בין מ.כ חולון לבין א.ס רמה"ש שהסתיים ב-28:28. רמה"ש כבר הוליכה ביתרון של חמישה שערים, אבל חולון שהחמיצה ארבעה פנדלים במשחק, ידעה להשוות עם שער של פיליפ קאלו בדקות הסיום. הנקודה הזאת מעלה את חולון למקום השני עם 24 נקודות, כמו לאשדוד שירדה לשלישי. רמה"ש מדורגת חמישית עם 19 נקודות ושני משחקים חסרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי