מכבי ראשל"צ ניצחה את אשדוד, הפועל ראשל"צ הפסידה לב"ש

ניבו לוי מול הגנת ראשל"צ
ניבו לוי מול הגנת ראשל"צ | משה דהן, הפועל אשדוד

מחזיקת הגביע כבר ביתרון של שלוש נקודות בטבלה על פני האלופה, אחרי שגברה עליה 26:28. הדרומיים הפתיעו כשניצחו בנחלת יהודה את שחקניו של עידן מימון 18:23

(גודל טקסט)

מוליכת ליגת העל ומחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ, ניצחה היום (שישי) במשחק המרכזי של המחזור ה-17 את האלופה הפועל אשדוד 26:28, במפגש שהעניק קדימון והשראה לקראת גמר גביע המדינה ביניהן (ב-17 במרץ). מכבי ראשל"צ כבר ביתרון של 3 נקודות (ומשחק חסר) על פני אשדוד שמדורגת במקום השלישי.

ההפתעה הגיעה מנחלת יהודה. הפועל ראשל"צ פתחה מצוין עם 1:6, אבל מ.כ באר שבע הפכה והשיגה ניצחון גדול – 18:23 – השני שלה העונה בראשל"צ, אחרי זה על מכבי בסיבוב הראשון. באר שבע הבטיחה מעשית את מקומה בפליאוף.

מ.כ חולון שהתה במקום הראשון למשך שעתיים, אחרי ניצחון 22:31 במפגש קצוות בדימונה, שמעשית איבדה סיכוי לשרוד. חולון מדורגת שנייה, ופניה למפגש מעניין מול הפועל ראשל"צ ביום שלישי.


הפועל ראשל"צ נגד באר שבע (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

עירוני רחובות נכנסה שוב לשמינייה, לאחר ניצחון גדול 20:28 בנס ציונה שירדה למקום ה-9. דרמה גדולה הייתה בהרצליה כשבני הרצליה ניצחה 32:33 את הפועל קריית אונו, שהחטיאה פנדל בשניות הסיום. הרצליה נכנסת למאבק על מקום בפליאוף העליון.

א.ס  רמה"ש חזרה למסלול הניצחונות אחרי שבוע מאכזב וסוער שכלל התפטרות של המאמן ניקולה מקסימוביץ', עם ניצחון 28:33 בקריית מוצקין בהדרכתו של דור רוסו.  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי