מכבי ראשל"צ סגרה סיבוב ללא הפסד, הפועל ראשל"צ במשבר

המשחק בין מ.כ באר שבע למכבי ראון לציון
המשחק בין מ.כ באר שבע למכבי ראון לציון | דוברות מ.כ באר שבע

המוליכה הביסה 26:38 את באר שבע, שהייתה האחרונה שניצחה אותה. היריבה העירונית העמיקה את המשבר עם הפסד לחולון. אשדוד גברה על קריית מוצקין, רמה"ש על הרצליה

(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בליגת ווינר בכדוריד נערך הערב (שלישי), כאשר המוליכה מכבי ראשון לציון הרשימה עם ניצחון 26:38 מול מ.כ באר שבע, שהייתה גם הקבוצה האחרונה שניצחה אותה (במחזור השביעי). מאז, מכבי ראשל"צ ללא הפסד, וביום שישי היא תארח למפגש הדרבי את הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ, שחווה משבר והפסידה למ.כ חולון.

מ.כ באר שבע – מכבי ראשל"צ 38:26 (18:12)
המוליכה סגרה את החשבון מול ב"ש על ההפסד ב'בית מכבי' בסיבוב הראשון, ולמעשה השלימה סיבוב משחקים שלם ללא הפסדים. ב"ש, שרשמה בסופ"ש נקודת ציון עם ניצחון חוץ גם על הפועל ראשל"צ, לא היוותה הערב יריב שקול. השליטה של מכבי ראשל"צ הייתה מהפתיחה. במחצית השנייה לב"ש עוד היו תקוות כאשר טל פאר צימק את הפיגור ל-5 שערים, אבל מכבי ראשל"צ העלתה שני הילוכים – ואיבן קראציץ', אמיר שניידר וצח מלול הובילו אותה ליתרון שיא – 30:33.
 
מ.כ חולון – הפועל ראשל"צ 24:28 (12:15)
עונה נהדרת עוברת על חולון בהדרכת ניסים פלח, והרבה פחות טובה על הפועל ראשל"צ ועידן מימון. הערב הן נפגשו למפגש צמרת שעוד תהיה לו השפעה על הדירוגים הסופיים וסדרות הפליאוף. חולון, השנייה בטבלה, הייתה טובה יותר. הפועל, הרביעית בטבלה, מנגד מעמיקה את המשבר שלה. מירזה הסליץ' שוערה של חולון היה נהדר וסיפק 17 עצירות ב-41 אחוזי הצלחה, כאשר בהתקפה בלטו ליאור גורמן עם שבעה שערים.


טבלת ליגת הכדוריד אחרי 18 מחזורים (איגוד הכדוריד)
 

 
הפועל אשדוד – מכבי קריית מוצקין 27:29 (15:13)
האלופה התאוששה מההפסד למכבי ראשל"צ (על אף שחסרה את עומרי קושמרו ששבר את ידו). במחצית הראשונה היא עוד מצאה את עצמה בפיגור 13:9 אחרי 20 דקות, אבל היא התעשתה בהמשך, ביצעה מהפך וניצחה בתום משחק צמוד. מוצקין מנגד רושמת הפסד שלישי ברציפות שמסבך אותה במאבק על המקום בפליאוף והיא יורדת למקום ה-9. טל הרשקוביץ ואסף בן גוזי הובילו את מבקיעי אשדוד עם 5 שערים כ"א.
 
 
א.ס רמת השרון – בני הרצליה 34:43 (19:18)
רמה"ש הגיעה לדרבי השרון עדיין ללא מאמן קבוע, כאשר דור רוסו רשם משחק שני על הקווים מאז התפטרותו של ניקולה מקסימוביץ'. הרצליה, עם לא מעט אקסים ששיחקו ברמה"ש, פתחה מצוין והוליכה 4:9, אבל המארחת סגרה את הפיגור. רמה"ש ביצעה מהפך במחצית השנייה, עלתה ליתרון מבטיח בדקות הסיום והשיגה שוב ניצחון רב שערים מול הרצליה (במפגש הקודם היא ניצחה 33:34). גיל פומרנץ היה המבקיע המוביל ברמה"ש עם 9 שערים, כאשר מילאן פאבלוביץ' וג'ורג'ה ג'קיץ' הוסיפו 8 כ"א. רמה"ש קבעה הערב שיא כיבוש עונתי, התקפי וגם בסקור הכולל במשחק.
 
 
הפועל קרית אונו – א.כ נס ציונה 31:28 (14:15)
שתי הקבוצות הגיעו במומנטום לא טוב למפגש התחתית, אבל בסיומו שחקני האורחת יכלו לחייך, כאשר הם חזרו אל המקום השמיני לאחר ניצחון ובעקבות ההפסד של קרית מוצקין באשדוד. קרית אונו איבדה סיכוי מעשי להתברג בפליאוף העליון, ונראה שדרכה סלולה לעבר מאבקי ההישרדות בבית התחתון.
 
 
עירוני רחובות – מכבי דימונה 26:32 (15:19)
רחובות רושמת ניצחון ליגה שלישי ברציפות, מותירה מאחור את רצף ששת ההפסדים שקדמו להם, ומעניקה לעצמה מקדמה במאבק על הבטחת המקום בפליאוף העליון. דימונה האחרונה, שהיוותה יריב שקול ברוב דקות המשחק, רושמת מנגד את הפסדה ה-18. מי שעזר לרחובות לברוח ולהגדיל את היתרון בדקות הסיום היה השוער הוותיק שאולי סער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי