נבחרת הנוער של ישראל הוגרלה באליפות אירופה עם ספרד, שבדיה והונגריה

דביר גולדשטיין
דביר גולדשטיין | אלון מור

הכחולים-לבנים ישחקו בבית ב' בתחרות, שתחל באוגוסט בסלובניה. המאמן דביר גולדשטיין: "קשה מאוד, נתכונן ונעשה את המיטב. כל הנבחרות חזקות ואיכותיות"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל הוגרלה היום (חמישי) בשלב הבתים של אליפות אירופה עד גיל 18, אשר תתקיים באוגוסט בסלובניה. יחד עם הכחולים-לבנים תשחקנה בבית גם עם שבדיה, ספרד והונגריה.

 
המאמן דביר גולדשטיין התייחס להגרלה: "ההגרלה כמובן קשה מאוד, אבל אנחנו נתכונן ונעשה את המיטב כדי להגיע למטרות שלנו. שבדיה סיימה באליפות אירופה הפתוחה עד גיל 17 במקום השני. את ספרד פגשנו והיא ניצחה אותנו, והונגריה היא נבחרת חזקה מאוד. מצד שני, כל הנבחרות באליפות אירופה חזקות ואיכותיות".
 
 
בשלב זה הפורמט המוצע לאליפות, שצריך לקבל אישור סופי של הנהלת האיגוד האירופי הוא, ש-11 הנבחרות שידורגו ראשונות באליפות יעפילו לאליפות העולם עד גיל 19 וימשיכו לאליפות אירופה ב-2022. חמש הנבחרות שיסיימו במקומות 12-16 יתמודדו בהמשך בפלייאוף הישרדות יחד עם שלוש נבחרות שיסיימו בשלוש הבתים באליפות אירופה דרג ב' במקום השני – כאשר שתי הראשונות (מתוך שמונה נבחרות) ישארו/יעפילו לאליפות אירופה הבאה. להישארות נבחרת הנוער בדרג הבכיר תהיה השפעה גם על המשך דרכה של נבחרת העתודה באליפות אירופה עד גיל 20 ב-2022. נבחרת העתודה כבר הוגרלה לאליפות אירופה עד גיל 20, אשר תיערך באיטליה ובאוסטריה. למרות השיבוץ הקשה – בבית ד' יחד עם נבחרות גרמניה, דנמרק והונגריה.
 
 
ביום שני, תיערך בווינה הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות אליפות העולם מצרים 2021. אם נבחרת ישראל תצלח את משימת לטביה בחודש הבא ותעפיל לשלב השלישי, היא תורגל מול אחת הנבחרות הבאות: סלובניה, גרמניה, פורטוגל, שבדיה, אוסטריה, הונגריה, בלארוס, צ'כיה, איסלנד וצרפת. המשחקים ייערכו בתחילת חודש יוני (5-7 ו-9-11). נבחרת ישראל, שסיימה את השלב הראשון במקום הראשון והקדימה את נבחרות יוון, פינלנד וקפריסין, תתמודד מול לטביה ב-16 באפריל בת"א, כאשר משחק הגומלין ייערך ב-19 בחודש בוואלמיירה שבלטביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי