הדרבי של ראשל"צ: מכבי ניצחה את הפועל 29:32, הפסד לאשדוד

דור קלדרון
דור קלדרון | איגוד הכדוריד, הדר ואן קולא

הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים לשחקניו של עידן מימון, הצהובים מוליכים את הטבלה. בשל החשש מקורונה, רק חצי אולם אוכלס באוהדים. האלופה הפסידה בהרצליה 38:36

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), ובמרכזו עמד הניצחון של מכבי ראשל"צ על הפועל ראשל"צ 29:32 (13:16). בעוד מכבי המוליכה נמצאת בפורמה נהדרת, הפועל שספגה הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים, ירדה אל המקום החמישי בטבלה (רמה"ש, שניצחה בנס ציונה 27:36 – עקפה אותה). למכבי מצפה מפגש פסגה בשישי הבא אצל חולון, השנייה בטבלה, שנחלצה מהפסד והשיגה שוויון דרמטי ברחובות 23:23 בשניות הסיום. שתי נקודות מפרידות בין השתיים, כאשר למכבי ראשל"צ משחק חסר מול רמה"ש שיתקיים ב-23 בחודש.

מכבי ראשל"צ – הפועל ראשל"צ 29:32
האווירה והחשש מוירוס הקורונה, הובילו לאולם חצי מלא בדרבי ב'בית מכבי', אבל זה לא הפריע כאמור למארחת לרשום ניצחון רביעי העונה על הפועל (שניים בליגה, אחד בחצי גמר גביע המדינה ואחד בחצי גמר גביע ווינר-שופטים). מכבי, בעלת ההתקפה הטובה בליגה עם ממוצע של 32 שערים למשחק, נראתה מצוין מול הפועל שהתפוקה ההתקפית שלה בתקופה האחרונה הייתה בירידה משמעותית (22.6 שערים בממוצע ברצף השלילי) והיום היא גם חסרה את דושקו צליצה הפצוע.

כבשו למכבי: קסם עמיאל 10, עמית סטלמן 7, ירמי סידי 4, שניר נציה וצח מלול 3 כ"א, יואב נאמן ודור קלדרון 2 כ"א, איוון קראצ'יץ' 1. כבשו להפועל: עוז חממי ואיתי סורקיס 6 כ"א, עומר גרא 5, יובל גררה ועידו פלח 3 כ"א, ליובימיר יוסיץ' ושון סלס 2 כ"א, שי נתן ועומר אליאס 1 כ"א.

עירוני רחובות – מ.כ חולון 23:23 
שתי הקבוצות הגיעו במומנטום מצוין, והציגו משחק מותח שכלל מספר מהפכים.


שי הרשקוביץ. עוד הפסד לאלופה (מני אלגריסי, הפועל אשדוד)


א.ס רמה"ש – א.כ נס ציונה 27:36
המאמן אסף לוי, ששב באמצע השבוע להדריך את הקבוצה, ערך הופעת בכורה מחודשת, אחרי שהדריך אותה בעונה שעברה, ורמה"ש עם ניצחון שלישי ברציפות. נס ציונה ירדה בעקבות ההפסד למקום התשיעי.


בני הרצליה – הפועל אשדוד 36:38
אשדוד בשבוע לא פשוט, שבו היא רושמת הפסד שני ומתרחקת מהשגת שני המקומות הראשונים. בנוסף, היא גם בסגל קצר בעקבות הפציעה של עומרי קושמרו, שמתווספת לזו של יוסי ביטרמן, מה שמטריד אותה לקראת גמר הגביע מול מכבי ראשל"צ ב-17 בחודש.

מכבי קריית מוצקין – מ.כ באר שבע 34:36
בקרב ישיר על הפליאוף, מוצקין עצרה רצף של שלושה הפסדים ושבה אל השמינייה שמובילה לפליאוף העליון על חשבון נס ציונה.


הפועל קריית אונו – דימונה 35:40
מכבי דימונה ירדה היום רשמית לליגה הלאומית. אונו הותירה לעצמה סיכוי קטן להיאבק על מקום בפליאוף העליון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי