המשחק בין רמה"ש לדימונה הופסק, מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי הנשים

הדרבי של ראשון לציון
הדרבי של ראשון לציון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המחזור ה-20 בליגת ווינר יצא לדך, אך הפסקות חשמל הובילו לסיום המשחק במחצית, כאשר הקבוצה מהשרון הוליכה 16:26. בנשים הופסק גם המשחק בין הרצליה לחלון מסיבה זהה

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה וההנחיות שמקשות על קיום משחקים, המחזור ה-20 בליגת ווינר בכדוריד נפתח הערב (חמישי), כאשר א.ס רמה"ש התמודדה מול מכבי דימונה – במשחק שבעקבות הפסקת חשמל הופסק ולא חודש.

רמת השרון הוליכה 16:26 במחצית, אבל המשחק הופסק בגלל הפסקת חשמל. זה לא היה המשחק היחיד הערב שלא הסתיים, כי משחק הופסק גם בליגת הנשים, במסגרת המחזור ה-17, בין בנות הרצליה למ.כ חולון, גם כן בעקבות הפסקת חשמל. במקביל נערך בליגת הנשים הדרבי של ראשון לציון ובו מכבי ניצחה את הפועל 27:34 (11:19), כשבשורות מכבי הצטיינו גבריאלה פסואה (8 שערים) ונלי אמינוב בהגנה. במשחק נוסף שהסתיים מכבי הארזים ר"ג הביסה 12:51 את נס ציונה.

לאחר המשחקים הודיע איגוד הכדוריד כי "בעקבות ההחלטה על הגברת מאמץ המניעה להתפשטות נגיף הקורונה, וכפועל יוצא של הפסקת הלימודים במערכת החינוך, איגוד הכדוריד החליט על דחיית כלל משחקי הליגות הצעירות, בגילאי נוער, נערים ונערות, ילדים וילדות, החל מיום שישי ה-13 במרץ ועד להודעה חדשה. מועד חזרת הליגות לפעילות ידון בכפוף להנחיות. בליגות הבוגרים השונות, גברים ונשים, המשחקים ימשיכו להתקיים בהתאם להנחיה שפורסמה אמש, וללא קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי