ליגיונר רביעי בגרמניה: שניר נציה חתם בגרוסוולשטאדט

שניר נציה, מכבי ראשל"צ
שניר נציה, מכבי ראשל"צ | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

פיבוט נבחרת ישראל ומכבי ראשון לציון (20, 2.00 מ') חתם בקבוצה מהליגה השלישית, לה עבר מפואר: "הרגשתי שהם הכי רוצים שאגיע אליהם"

(גודל טקסט)

שגריר חדש לכדוריד הישראלי בגרמניה: שניר נציה, פיבוט נבחרת ישראל ומכבי ראשון לציון, חתם בגרוסוולשטאדט הגרמנית וישחק בה בשלוש העונות הבאות. האחים חן וגיל פומרנץ שיחקו בעבר במועדון אליו מצטרף נציה, שהינו בעל מסורת והיסטוריה מפוארת והיה על סף חזרה לליגה השנייה לפני שמשבר הקורונה עצר את פעילות הענף.

נציה בן ה-20, שמתנשא לגובה שני מטרים, היה תחת מעקב של המנהל המקצועי של גרוסוולשטאדט מאז שהשתתף בפרויקט נבחרת הנוער בגרמניה לפני שלוש שנים. המנהל המקצועי שימש אז כמאמן קבוצת הנוער של גומרסבאך מהליגה הבכירה, אולם הדברים לא הסתדרו, בין השאר בעקבות שירותו הצבאי של נציה.

לפני כחודשיים הגיע הפיבוט לגרמניה מלווה בבן דודו ערן רום, שייצג אותו, וערך שבוע של התרשמות בשני מועדונים – גומרסבאך וגרוסוולשטאדט, כשברקע גם רימפאר מליגת המשנה (בו ישחק יונתן דיין בעונה הבאה) הביע עניין. נציה בחר בגרוסוולשטאדט, שהשיגה בעבר, בין היתר: שתי זכיות בגביע אירופה לאלופות, שש אליפויות גרמניה וארבע זכיות בגביע הגרמני. הסיכום הושג כבר לפני מספר שבועות ולאחר מכן הגיעה החתימה.

ליגיונר רביעי בגרמניה. נציה במכבי ראשל
ליגיונר רביעי בגרמניה. נציה במכבי ראשל"צ (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

נציה יצטרף לדיין, יואב למברוזו (אייזנאך) ודניאל מוסינדי (ארלנגן) ברשימת הליגיונרים הישראלים בגרמניה ויחד עם דיין ולמברוזו, הוא הבוגר השלישי ממחלקת הנוער של רחובות שעושה את קפיצת המדרגה המכובדת.

"זה כיף שארבעה ישראלים ישחקו בגרמניה, וההשתלבות שלהם מספקת לי השראה. מקווה שיום אחד ניפגש ונשחק יחד או אחד נגד השני ברמות הגבוהות של הבונדסליגה", אמר נציה והסביר את הבחירה בגרוסוולשטאדט: "הרגיש לי שהם הכי רוצים שאגיע אליהם. ניהלנו שיחות עם הצוות המקצועי והניהולי, והם הבהירו לי איך הם רואים את מסלול ההתפתחות שלי. המטרה היא שאעזור לקבוצה והם יעזרו לי, כולל בקידום להגיע לרמות היותר גבוהות – בבונדסליגה הגרמנית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי