נבחרת ישראל בכדוריד מחדשת את אימוניה תחת הגבלות

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | הדר ואן קולא - איגוד הכדוריד

משימה לאומית קרובה אמנם אין לחבורה של אולג בוטנקו בעקבות ביטול שלב הפלייאוף השני, אולם מרבית שחקני הסגל, כולל הלגיונרים, יתאמנו יחד. יוסי אפו התאושש מפציעה וכמוהו גם עומרי קושמרו ורותם סגל

(גודל טקסט)

אחרי חידוש האימונים של נבחרות העתודה והנוער של ישראל בכדוריד בשבוע שעבר, הבוקר נודע כי גם הנבחרת הלאומית תשוב מחרתיים (רביעי) לאימונים תחת הדרכתו של אולג בוטנקו. כידוע, משימה קרובה לא ניצבת בפני הנבחרת, לאחר שהמשחקים מול לטביה שתוכננו להיערך בחודש יוני בוטלו עקב משבר הקורונה, אבל הכחולים-לבנים ישובו אחרי תקופה ארוכה לאימונים – מאז הניצחון על יוון בת"א לפני כארבעה חודשים, ניצחון שהעלה את ישראל כאמור לשלב הפליאוף השני שבוטל.

בחודש הבא צפויה להיערך הגרלת מוקדמות אליפות אירופה 2022, ויפורסמו גם מועדי המשחקים בדרך לאליפות שבה ישתתפו 24 נבחרות (מקומן של הונגריה וסלובקיה המארחות, ושל הפינאלסטיות של אליפות אירופה האחרונה – ספרד וקרואטיה – מובטח). מרבית שחקני סגל הנבחרת הלאומית ישתתפו באימונים ביום רביעי וביום שישי, כולל מרבית משמונת הליגיונרים.

דניאל מוסינדי, מקשרה של ארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית, עלול להחמיץ את האימונים הראשונים שכן הוא נמצא בטירונות בצבא. אדיר כהן, שהיה אמור לשוב השבוע לרגל חידוש אימוני קבוצתו וינטרתור בשוייץ, צפוי להשתתף שכן הם נדחו בשבוע. גם יואב למברוזו ויונתן דיין שלוקחים חלק באימוני נבחרת העתודה עשויים להשתתף. אגב, בימים אלו בודקים מספר שחקנים נוספים מסגל נבחרת ישראל אפשרויות לצאת לשחק באירופה.

מי שישוב לפעילות אחרי תקופה ארוכה של פציעה והחלמה הוא הפיבוט יוסי אפו, שהיה משמעותי מאוד בקמפיין היורו האחרון וכבש את שער הניצחון מול פולין 24:25 באוקטובר 2018. כמו גם עומרי קושמרו ורותם סגל שהחלימו מפציעות. באימון ביום רביעי צפויים להשתתף, תחת המגבלות כמובן, השוערים דן טפר, תום שם טוב ועוז יצחק, ושחקני השדה – הקפטן דניאל שקלים, ליאור גורמן, דור קלדרון, תומר בודנהיימר, עדן ג'ינג'י, רם טורקניץ, גיל פומרנץ, שניר נציה, ניבו לוי, דניאל צרפתי, ואדיר כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי