דיאנוביץ' עזב את הפועל ראשל"צ, שתעניק את הקרדיט לישראלים

פדז'ה דיאנוביץ'
פדז'ה דיאנוביץ' | גבי אלאלוף

אחרי שלוש שנים בין הקורות, הקבוצה מעיר היין נפרדה מהשוער הבוסני שלה והחליטה לשים את המפתחות בידיים של תום שם טוב ואורן ברגיל שהצטרף לאחר עונה באשדוד

(גודל טקסט)

הפועל ראשל"צ ממשיכה להתקדם בבניית הסגל שלה לעונה הבאה. אחרי הארכת חוזהו של עידון מימון, צירופו של טל הרשקוביץ' והמשך ההתקשרות עם הפיבוט שי נתן, המהלך הבא הוא בעמדת השוער. הקבוצה מעיר היין נפרדה הבוקר (חמישי) מהשוער שלה בשלוש העונות האחרונות, הבוסני פדז'ה דיאנוביץ', ובכך ביססה את העמדה על תום שם טוב, יחד עם אורון ברגיל שהצטרף לאחר עונה באשדוד ולפני כן בחולון.

שם טוב הוא שוער סגל נבחרת ישראל, וברגיל שיחק בנבחרות הצעירות. ברגיל בן ה-23, שמתנשא לגובה שני מטר, סיים את הליגה עם 38% עצירה במדי אשדוד, וסיפר: "ברגע שהגיעה הזדמנות מקצועית שיכולה לקדם את הקריירה שלי, הרגשתי שזה הזמן הנכון ללכת על זה עם כל הגוף והלב. זה לא באמת משנה מה עשיתי עד עכשיו. ברגע זה הרף עלה והציפיות עלו איתם. אני מודה למועדון שלקח צעד אמיץ והחליט לתת את עמדת השוער לשני שוערים ישראלים, זה לא מובן מאליו בטח במועדון גדול כמו הפועל ראשל"צ. עכשיו תורי לעלות למגרש ולהחזיר על האמון". שם טוב הוסיף: "אני מתרגש ושמח להמשיך במועדון שמהרגע הראשון בו הרגשתי בבית, אני מודה לעידן על האמון בי ומאחל לנו עונה מוצלחת והמון בריאות במיוחד בימים אלו".

לאחר שעומר גרא ויותם טל עזבו כבר לאשדוד, ודיאנוביץ' כאמור לא ממשיך, גם דושקו צ'ליצה וליובימיר יוסיץ' לא יכללו בסגל המחודש שבונה עידן מימון – שיצרף זרים חדשים, כולל ככל הנראה בעמדת הפיבוט.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי