"הגיע לכאן שוער מהטופ האירופי". דארקו ארסיץ' חתם ברמה"ש

דארקו ארסיץ'
דארקו ארסיץ' | Michel Brisset/Icon Sport via Getty Images

הסרבי בן ה-31 ששיחק בליגת האלופות במדי מטאלורג סקופיה ובשנתיים האחרונות בליגה הבכירה בצרפת, יחליף את ‎ יהב שמיר. היו"ר אבי כחלון: "בטוח שהוא יהפוך לבורג חשוב בקבוצה". צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

א.ס רמת השרון מבצעת צעד משמעותי בבניית הסגל שלה לעונה הבאה, עם החתמתו של השוער הסרבי דארקו ארסיץ' (31, 1.96 מ'). מדובר בשוער שנכלל בעבר בנבחרת סרביה, ושיחק בשנתיים האחרונות בטראמבליי מהליגה הבכירה בצרפת. לפני כן, ארסיץ' הגן על שערה של מטאלורג סקופיה ממקדוניה, עימה שיחק בליגת האלופות (ובין יתר שיאיו – הגעה לגמר גביע האתגר האירופי עם מטאלפלסטיקה שבאץ הסרבית, עימה גם רשם זכייה בגביע הסרבי).

ארסיץ' יחליף את יהב שמיר, שעזב את הקבוצה וכבר חתם בווינטרטור השוייצרית (ישחק שם יחד עם אדיר כהן). אגב, לפני ארסיץ' – רמה"ש התעניינה בטומיסלאב סטויקוביץ' שבחר להמשיך בהפועל אשדוד (גם מירזה הסליץ', שוערה של חולון, הוצע לרמה"ש, אבל חולון הודיעה כי מימשה את האופציה להארכת חוזהו).

יו"ר רמה"ש אבי כחלון התייחס להחתמה של ארסיץ' (הזר השני של רמה"ש בנוסף למקשר הסרבי מילאן פאבלוביץ' שממשיך לעונה רביעית): "יגיע לכאן שוער מהטופ האירופי, עם ניסיון עשיר ומוכח. אני בטוח שהוא יסתגל, יהפוך לבורג חשוב בקבוצה ויעזור לנו לעמוד במטרות אשר הצבנו". ארסיץ': "אני שמח ונרגש על האתגר החדש. שמעתי דברים טובים. אני מקווה שנוכל לעשות תוצאות טובות יחד".

ארסיץ' הוא חיזוק מסקרן, כמו גם צירופו של מרכז נבחרת ישראל עדן ג'ינג'י, שמגיע ממ.כ חולון אחרי שנתיים מצוינות, והם לבטח לא האחרונים בסגל שבונה המאמן אסף לוי, שממשיך לעונה נוספת. רמה"ש כבר סיכמה על המשך דרכם של הפיבוטים דניאל שקלים ויוסי אפו, פאבלוביץ', גיל פומרנץ ועמית מוטולה. אופיר כהן ממשיך אף הוא, ובימים הקרובים תתבהר התמונה לגבי חן פומרנץ.

מנגד, לא מעט שחקנים דומיננטים עזבו את רמה"ש, בהם צמד הזרים הסרבים פרדראג ויין וג'ורג'ה ג'קיץ' שהתקדמו וחתמו במועודנים מפולין ופינלנד ששיחקו בליגת האלופות. בנוסף אליהם, עמית גל עזב אחרי 7 עונות וחזר לקבוצת נעוריו, הפועל קרית אונו. בפתח הכתבה ציינו גם את עזיבתו של יהב שמיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי