חממי וגררה יישארו בראשל"צ, מימון: "היה חשוב לשמור עליהם"

עוז חממי, הפועל ראשון לציון
עוז חממי, הפועל ראשון לציון | גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

הקבוצה מעיר היין הכריזה כי השניים ימשיכו גם בעונה הבאה, המאמן: "תמיד שמח לראות שחקני בית שנשארים במועדון שבו הם גדלו, מצפה מהם להיות דומיננטיים ולעזור לנו לעמוד במטרות"

(גודל טקסט)

לכמה רגעים נראה היה שהם בדרך החוצה, אבל עוז חממי ויובל גררה, שחקני נבחרת ישראל, ממשיכים בסופו של דבר בהפועל ראשל"צ, שבונה קבוצה מעניינת לעונה הבאה תחת המאמן עידן מימון – שהדגיש: "היה חשוב לנו לשמור על עוז ויובל איתנו. אני תמיד שמח לראות שחקני בית שנשארים במועדון שבו הם גדלו, ומצפה מהם להיות דומיננטיים ולעזור לקבוצה לעמוד במטרות. הם השחקנים המבוגרים בקבוצה, והם אלו שיצטרכו להנהיג ולהוביל אותה".

לצד השניים, טל הרשקוביץ שחקן הפינה של נבחרת ישראל שב מהפועל אשדוד. שי נתן ימשיך להוות ציר מרכזי במערך ההגנה. עם עזיבתו של השוער הבוסני פדז'ה דיאנוביץ' – בהפועל הלכו על תום שם טוב ועל אורון ברגיל כצמד השוערים הבכירים. בקבוצה צפויים לפרסם בימים הקרובים על צירוף והחזרה של שני שחקנים ישראלים מוכשרים, ויחד עם זה נמצאים במגעים מתקדמים עם זרים.

"אני מודה על ההערכה והאמון שנותנים בי. כמו כל שנה המועדון מכוון הכי גבוה שאפשר, ואני מאמין שביחד זה אפשרי", הבהיר גררה. חממי סיכם: "אני מאושר לחתום בקבוצה הכי מקצועית והישגית בארץ ומרגיש בשל להוביל את סגל השחקנים המוכשר הזה לתארים. הפועל ראשל"צ יוכיח לכולם בשנה הקרובה למה הוא המועדון הכי מעוטר בכדוריד הישראלי".

בתוך כך, גיל פומרנץ, שחקן הפינה של נבחרת ישראל, האריך את חוזהו בא.ס רמה"ש. אחיו, חן, עשוי להמשיך ברמה"ש לעונת פרישה. ההערכות הן שאם פומרנץ ימשיך הוא ישמש שנה לאחר מכן בתפקיד מקצועי בכיר במועדון.

בדימונה, החתימו צמד זרים סרבים, מרקו פנדזיץ' ומרקו קאמפר, ששיחקו בעונה החולפת בהפועל קרית אונו. דימונה צירפה גם את טל פאר, ואמורה לסגור סופית מאמן בסוף השבוע. אחרי שהיא פנתה לסער פרנקל והבינה שהעלויות גבוהות, היא תחתים ככל הנראה את המאמן מילאן סטאניץ' הסרבי, שהדריך בעבר בישראל. מועמד נוסף הוא נלה מאטיץ', שהוביל בעבר את מכבי ת"א לזכייה באליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי