בויאשיץ' חתם בהפועל ראשל"צ, מימון: "שחקן של מספרים"

מילוש בויאשיץ’
מילוש בויאשיץ' | הפועל ראשון לציון

הקבוצה מעיר היין ממשיכה לעבוד במלוא המרץ על בניית הסגל וצירפה את הסרבי של מכבי ב"ש. "בחור מאוד חברותי, יוכל לעזור לנו גם במגרש וגם מחוצה לו", הסביר המאמן

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון ממשיכה לעבוד במלוא המרץ על בניית הסגל לעונת המשחקים הבאה. לאחר שהודיעה על הישארותם של שחקני הבית עוז חממי ויובל גררה, הקבוצה מעיר היין בישרה אתמול (חמישי) על החתמתו של המקשר הסרבי מילוש בויאשיץ’.

בויאשיץ’, שהגיע לאחר שתי עונות בבירת הנגב, היה סגן מלך השערים של הליגה בעונה של 2018/19 (158/267, 59%) וגורם מרכזי בהעפלתה של מכבי ב"ש לפלייאוף העליון. טרם הגעתו לקבוצה מהדרום, שיחק בויאשיץ' בא.כ נ"צ והכדוריד הישראלי אינו זר לו. לבויאשיץ' נוכחות מורגשת על המגרש ומחוצה לו והוא נחשב לשחקן נחוש ומחויב הן בהגנה והן בהתקפה.

מאמן הקבוצה עידן מימון התייחס להחתמה: "מילוש שחקן שמכיר את הליגה הישראלית מציין והוא פותח עונה שישית בארץ. בכל עונה גם בנס ציונה וגם בבאר שבע הוא היה שחקן של מספרים וזה מה שחיפשנו. יש לו יכולות אישיות פנטסטיות והוא מאוד מגוון במשחק שלו, אני מאוד שמח שהוא מצטרף אלינו והוא יוכל לעזור לנו גם במגרש וגם מחוצה לו, כי הוא בחור מאוד חברותי וכולם אוהבים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי