שינויים בראשל"צ: סגל וחדזיומרוביץ' עברו למכבי, בואישיץ' להפועל

מילוש בויאשיץ’
מילוש בויאשיץ' | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

בעיר היין נערכים לעונת הכדוריד הבאה: מקשר נבחרת ישראל שב מהשאלה, הפיבוט של נבחרת בוסניה ינחת גם כן. בצד השני של העיר, ישוב לליגה אקס באר שבע ונס ציונה

(גודל טקסט)

מהלכים מעניינים במכבי ובהפועל ראשון לציון לקראת עונת הכדוריד הבאה: מכבי ראשל"צ החזירה את מקשר נבחרת ישראל, רותם סגל, שהושאל בעונה האחרונה לעירוני רחובות, ובנוסף היא צירפה את גאפר חדזיומרוביץ' הבוסני (30, 1.94 מ'), פיבוט ושומר 3 בהגנה, ששיחק בשנים האחרונות בליגה ההונגרית הבכירה (במדי קבוצת הצמרת שורגוי) ושיתף בעבר פעולה בנבחרת בוסניה יחד עם המרכז איבן קראצ'יץ', שממשיך בקבוצה. הפיבוט הבוסני הוא מחליפו של שניר נציה, פיבוט נבחרת ישראל, שחתם בגרוסוולשטאדט הגרמנית.

בנוסף, במכבי ראשל"צ האריכו את חוזיהם של המאמנים ג'ו מתתיה ועוזרו הקרואטי הרוויה פאזין, החזירו את השוער המצטיין אלדר שיקלושי שהיה מושאל למ.כ באר שבע והאריכו את חוזהו של השוער ניב פישלוביץ. מנגד, השוער המונטנגרי ולאדן אברמוביץ' שוחרר ויוליאן סטראט עשוי להודיע בקרוב על פרישה באופן רשמי. גם הקיצוני שרון שלם האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות, ולפינה השמאלית עשוי לשוב אלון אוברמן ששיחק ברמה"ש. מנגד, עמית סטלמן צפוי לעזוב ולהצטרף לרמה"ש. כידוע, יואב נאמן הודיע על פרישה, ו-ולדי קופמן עבר להפועל אשדוד.

מעבר לכביש, להפועל ראשל"צ יש זר ראשון – מדובר במקשר הסרבי מילוש בואישיץ', אקס מ.כ באר שבע וא.כ נס ציונה. בואישיץ' (שמאלי ביד, 1.88 מ'), מהמבקיעים המובילים בליגת העל במשך שנים, משתדרג ובנוסף אליו הפועל ראשל"צ צפויה להחתים מקשר ופיבוט זרים, אחרי ששחררה את שלושת הזרים שלה – השוער פדז'ה דיאנוביץ', והמקשרים דושקו צליצה וליובימיר יוסיץ'.


סגל. מקשר הנבחרת חזר מהשאלה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

עוד קודם לכן, עוז חממי ויובל גררה, שחקני נבחרת ישראל, האריכו חוזים וטל הרשקוביץ, שחקן הפינה של נבחרת ישראל, שב מהפועל אשדוד. שי נתן ימשיך להוות ציר מרכזי במערך ההגנה. עם עזיבתו של השוער הבוסני דיאנוביץ', בהפועל ראשל"צ הלכו על תום שם טוב ועל אורון ברגיל כצמד השוערים הבכירים. בימים הקרובים במועדון צפויים להודיע על החתמות נוספות בדרך להשלמת הסגל של עידן מימון, שכאמור ממשיך.

ועוד בליגת הכדוריד: א.ס רמת השרון משלימה את טריו הזרים שלה עם צירופו של המקשר סטפאן טרזיץ' (26, 1.97 מ'), שיחליף את פרדראג ויין. טרזיץ' יחבור בקבוצתו של אסף לוי לסרבים נוספים – השוער דארקו ארסיץ' שהצטרף והמקשר מילאן פאבלוביץ' שממשיך לעונתו הרביעית במועדון. טרזיץ' סומן כילד פלא בכדוריד הסרבי, ובגיל 18 הגיע להמבורג הגרמנית ששיחקה בליגת האלופות. הוא המשיך לקבוצת הפאר המקדונית וארדר סקופיה, וממנה לבנפיקה ליסבון מפורטוגל. בדרך הוא עבר פציעות קשות בברך, ושתי התחנות האחרונות שלו היו בטורדה מרומניה, ולטאלנט פלזן הצ'כית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי