קספר ביליץ' חוזר לכדוריד הישראלי: "זה אתגר חדש ומעניין"

קספר ביליץ'
קספר ביליץ' | פרטי

הקרואטי בן ה-54 יחליף את דאמיר אקליץ' במכבי דימונה: "ברגע שקיבלתי את ההצעה, לא היססתי". באר שבע מתאוששת מגל העזיבות והאריכה את חוזהו של סטפן צ'יריץ', הפועל ראשל"צ צירפה את איתמר אלמוסנינוס

(גודל טקסט)

קספר ביליץ' חוזר אחרי כ-15 שנים לכדוריד הישראלי, כמאמנה של מכבי דימונה. הקרואטי בן ה-54 יחליף את בן ארצו דאמיר אקליץ', ובראיון שהתנהל בחלקו בעברית כמעט שוטפת, הוא מדגיש: "אני מתרגש לחזור לכדוריד הישראלי. זו תחושה מצוינת, התגעגעתי מאוד לישראל".

ביליץ' הדריך בין 1998 ל-2005 את מכבי קרית מוצקין, הפועל ראשל"צ, מ.כ חולון וא.ס רמה"ש. במקביל, הוא אימן בנבחרות ישראל הצעירות ואף עבד תקופה מסוימת לצידו של שלמה הופמן בנבחרת הבוגרת. "האמת היא שכבר היו לי כרטיסים לארה"ב והתכנון היה להגיע לשם אחרי הקורונה, אבל ברגע שקיבלתי את ההצעה מדימונה לא היססתי. שמחתי מאוד. זה אתגר חדש ומעניין עבורי, ואני אעשה הכל כדי להצליח מחדש בישראל. זה הרגיש לי מאוד מעניין לשוב לישראל דווקא בנקודת הזמן הזו בחיי. אני בן 54, אני מרגיש בגיל הכי טוב ולקחתי החלטה טובה לדעתי. קיבלתי הרבה טלפונים מאנשים מישראל. הם בירכו בחמימות, העלו זיכרונות וגעגועים וזה גרם לי להרגיש מאוד טוב. לגבי דימונה, לא יכול להיות גרוע יותר מהיכן שהקבוצה סיימה בעונה האחרונה, כך שמצפה לי אתגר להוביל אותה למקום טוב יותר".

עוד מהדרום, בבאר שבע מתחילים להתאושש מגל העזיבות (אלדר שיקלושי, מילוש בואישיץ', אביב לייפר וטל פאר) שהתחולל בימי חוסר הודאות לגבי המשך קיום המועדון, אבל מאז שעיריית באר שבע נרתמה לסייע – במועדון מתחילים להתקדם ואמש הוחתם המרכז הסרבי המצטיין סטפן צ'יריץ', שימשיך לעונה שלישית. בב"ש צפויים לצרף מקשר מוביל מהליגה היוונית.

בהפועל ראשל"צ בישרו הבוקר על צירופו של המקשר איתמר אלמוסנינוס, ששיחק בעונה החולפת בבני הרצליה ולפני כן במכבי ת"א ובנבחרות הצעירות של ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי