המאמן הקרואטי קספר ביליץ' חוזר אחרי 15 שנים לכדוריד הישראלי

קספר ביליץ'
קספר ביליץ' | פרטי

בין 1998 ל-2005 הוא אימן בין השאר את מכבי קרית מוצקין, הפועל ראשל"צ, מ.כ חולון וא.ס רמה"ש במקביל לעבודתו בנבחרות ישראל, כעת הוא יתחיל פרק חדש במכבי דימונה

(גודל טקסט)

קספר ביליץ' חוזר אחרי כ-15 שנים לכדוריד הישראלי. הקרואטי בן ה-54 יחליף את בן ארצו דאמיר אקליץ' כמאמן מכבי דימונה, ולדבריו בריאיון שהתנהל בחלקו בעברית כמעט שוטפת ופורסם באתר איגוד הכדוריד, הוא הדגיש: "אני מתרגש לחזור לכדוריד הישראלי. זו תחושה מצוינת, התגעגעתי מאוד לישראל".

ביליץ' הדריך בין 1998 ל-2005 את מכבי קרית מוצקין, הפועל ראשל"צ, מ.כ חולון וא.ס רמה"ש. במקביל, הוא הדריך בנבחרות הצעירות של ישראל ואף עבד תקופה מסוימת לצידו של שלמה הופמן בנבחרת הבוגרת. "האמת היא שכבר היו לי כרטיסים לארה"ב והתכנון היה להגיע לשם אחרי הקורונה, אבל ברגע שקיבלתי את ההצעה מדימונה לא היססתי. שמחתי מאוד. זה אתגר חדש ומעניין עבורי, ואני אעשה הכל כדי להצליח מחדש בישראל".


החזרה לישראל
: "זה הרגיש לי מאוד מאוד מעניין לשוב לישראל דווקא בנקודת הזמן הזו בחיי. אני בן 54, ואני מרגיש בגיל הכי טוב, ולקחתי לדעתי החלטה טובה. קיבלתי הרבה טלפונים מאנשים מישראל. הם בירכו בחמימות, העלו זיכרונות וגעגועים, וזה גרם לי להרגיש מאוד טוב. לגבי דימונה, לא יכול להיות גרוע יותר מהיכן שהקבוצה סיימה בעונה האחרונה, כך שמצפה לי אתגר להוביל אותה למקום טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי