ליגיונר עשירי: חן פומרנץ חתם בליגה הספרדית הבכירה

חן פומרנץ
חן פומרנץ | איגוד הכדוריד, הדר ואן קולא

אחרי פרק נהדר בליגות הבכירות בגרמניה ובשוויץ, המקשר ימשיך את המסע האירופי במדי פורטו סגונטה: "שמח מאוד להגשים סוג של חלום". וגם: זרים חדשים בחולון ובנס ציונה

(גודל טקסט)

חן פומרנץ חוזר לשחק בכדוריד האירופי, ויהיה הליגיונר העשירי של הכדוריד הישראלי בעונה הבאה. אחרי פרק נהדר בליגות הבכירות בגרמניה ושוויץ, חזרה לארץ במדי מכבי תל אביב, מכבי ראשל"צ ורמת השרון, הפרק הבא הוא בקבוצת פורטו סגונטה מהליגה הבכירה בספרד.

פומרנץ אמר: "אני שמח מאוד להגשים סוג של חלום לשחק בליגה הספרדית, ועוד בעיירת חוף על יד ולנסיה. למדתי המון במהלך השנים מהכדוריד הספרדי שהוא בשבילי אחד הטובים בעולם ואני מחכה מאוד להכיר את המועדון והתרבות בפורטו סגונטה".

בכך פומרנץ, ששקל הצעה לעונת פרישה ברמה"ש ובסיומה קבלת תפקיד מקצועי בכיר, יוצא כאמור ליעד חדש להשלים עוד אתגר בקריירה המפוארת, הכוללת כמובן תרומה רבה לנבחרת ישראל ובתחילתה באס"א ת"א.

הליגיונרים כעת: יואב למברוזו בלימוז' מהליגה הבכירה בצרפת. דן טפר וליאור גורמן בשארבור בליגת המשנה בצרפת. דניאל מוסינדי בארלנגן מהבונדסליגה הגרמנית. יונתן דיין ושניר נציה ברימפאר ובגרוסוולשאדט מליגת המשנה בגרמניה. אדיר כהן ויהב שמיר בוינטרתור סגנית אלופת שוויץ. רם טורקניץ בורברג מהליגה הבכירה בשבדיה.


חוזר לאירופה. חן פומרנץ (איגוד הכדוריד)

זרים חדשים בחולון ובנס ציונה
א.כ נס ציונה, בהדרכת עומרי מימון, החתימה את המקשר הפורטוגלי רוי רולו (24, 1.83 מ'), שמגיע מבואבישטה (כבש 93 בעונה האחרונה) ויהיה השחקן הפורטוגלי הראשון בכדוריד הישראלי. בנוסף אליו, המקשר-מרכז בוסני נמניה סקרוביץ' (28, 1.93 מ'), ששיחק בעבר בגרמניה, טורקיה, צ'כיה, מרוקו וקטאר, הצטרף. נמניה הוא אחיו התאום של ניקולה סקרוביץ' ששיחק בעבר ברחובות (השניים מחליפים את איד סלימוביץ' ואת איגור צ'סליוב).

מ.כ יובלים חולון, שסיימה במקום השני בעונת הקורונה, והייתה לא רק הפתעה נעימה אלא גם קבוצה שהציגה יכולת אטרקטיבית, נערכת לעונה הבאה תחת הדרכתו של ניסים פלח – היום הוחתם הסרבי מילוש סאביץ', בן ה-24, 1.94 מ', מקשר ימני (שמאלי ביד), ששיחק בין היתר בכוכב האדום בסרביה, רומגנה (איטליה) ז'לנצ'יאר ובעונה האחרונה בדינמו פנצ'בו הסרבית. יחד עם הארכת חוזהו של השוער מירזה הסליץ' – המשמעות היא, שאחרי ששיחקו כמעט עשור יחד, צמד הזרים הכי ותיק בספורט הישראלי, פיליפ קאלו ופטריק אובינה הניגרים, לא ימשיכו יחד בקבוצה (ייתכן שאחד מהם ימשיך, והשני יחזק את הקבוצה מהליגה השנייה). מדובר ברכש השני של חולון אחרי צירופו של הפיבוט רן יוניש, ששב לקבוצה מרחובות.

בהפועל קרית אונו הודיעו אמש (חמישי) על צירופו של אלעד קפון, שמגיע מרמת השרון יחד עם עמית גל שחזר לאונו שתודרך על ידי גלעד מאור. במכבי דימונה, שצירפה השבוע את המאמן הקרואטי קספר ביליץ', האריכו את החוזים של השחקנים הצעירים המוכשרים, התאומים שון ורואי סולומון, שחקני נבחרת הנוער של ישראל, והשוער ניר אדרי.


אלעד קפון עם המנהל המקצועי אמיר דרוקר והמנכ"ל יהורם אשכנזי (קרית אונו כדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי