איגוד הכדוריד הגיש מועמדות לאירוח אליפות אירופה עד גיל 20

דניאל מוסינדי
דניאל מוסינדי | איגוד הכדוריד - הדר ואן קולא

לאחר שאיטליה ואוסטריה הודיעו כי בעקבות הקורונה הן נאלצות לוותר על האפשרות, אחת מבין ישראל וסרביה תזכה לארח את התחרות

(גודל טקסט)

אליפות אירופה עד גיל 20 בכדוריד בדרך לישראל? הבוקר (שישי) הכריז איגוד הכדוריד כי הגיש לאיגוד האירופי באופן רשמי את הבקשה לארח את התחרות בחודש ינואר.

ישראל מקווה להביא ארצה את אליפות אירופה עד גיל 20 אחרי שאיטליה ואוסטריה, שהיו מיועדות להיות המארחות, הודיעו בשבוע שעבר שלא יוכלו לארגן את המשחקים בשל משבר הקורונה ובעיות מעבר בין המדינות. לכן, האיגוד האירופי ביקש הצעות מאיגודים לאירוח האליפות, וככל הידוע, מלבד ישראל גם סרביה הגישה את מועמדותה.

באיגוד הכינו בימים האחרונים תוכנית לאירוח האליפות, בעידוד מינהל הספורט, הוועד האולימפי ותמיכה של גופים נוספים בהם עיריית ת"א. היום צפוי דירקטוריון האיגוד האירופי לדון בהצעות האם המשחקים ייערכו בת"א וברעננה. כידוע,

נבחרת העתודה של ישראל תשתתף באליפות ובשל ההחלטה של איטליה ואוסטריה לחזור בהן מאירוח התחרות, ההערכה כי קיים סיכוי שהאיגוד האירופי יבצע מחדש את הגרלת המשחקים, לאחר שהשתיים זכו ליתרון ובחרו את הבתים אליהם שובצו – דבר שהוביל את נבחרת העתודה לבית קשה מאוד עם נבחרות דנמרק, גרמניה והונגריה.

יואב למברוזו
יואב למברוזו | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

לנבחרת ישראל שנתון מוכשר, שבו משחקים דניאל מוסינדי (ארלנגן הגרמנית), יואב למברוזו (לימוז' הצרפתית) ויונתן דיין (רימפאר הגרמנית) והתקווה היא להשיג את אחד הכרטיסים לאליפות העולם עד גיל 21. למברוזו לנבחרת ישראל שנתון מוכשר, שבו משחקים דניאל מוסינדי (ארלנגן הגרמנית), יואב למברוזו (לימוז' הצרפתית) ויונתן דיין (רימפאר הגרמנית) והתקווה היא להשיג את אחד הכרטיסים לאליפות העולם עד גיל 21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי