כדוריד: מכבי תל אביב נרשמה ברגע האחרון לליגת העל

מכבי תל אביב נגד אס"א תל אביב | אלון נגל, אס"א ת"א

הצהובים יחזרו אחרי שנתיים לליגה הראשונה, ובמקביל הם מקיימים מגעים לאיחוד עם אס"א תל אביב. יו"ר אייל פרוילינגר: "הקבוצה תתבסס על צעירים שיתנו את הלב והנשמה על המגרש"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הייתה אמש (שלישי) לקבוצה האחרונה שנרשמה לליגת העל, כשעתיים לפני מועד הרישום האחרון לעונה הבאה. בכך – הצהובים חוזרים רשמית לליגה הבכירה אחרי שנתיים בליגה הלאומית, ויחד עם רישום יתר 12 הקבוצות – ליגת ווינר תמנה 13 קבוצות בעונה הבאה, שאמורה להיפתח באוקטובר (ישיבת הנהלת איגוד הכדוריד תיערך הערב, ושם גם ייקבעו המועדים ופורמט המשחקים, העולות והיורדות).

גם עכשיו, עם תקציב נמוך, היא תנסה להעמיד קבוצה ראויה לליגת העל. המאמן רועי סאסי ימשיך. הסגל ברובו יתבסס על צעירים מוכשרים, חלקם שחקני הנבחרות הצעירות של ישראל. על הפרק עומד גם איחוד עם אס"א תל אביב.

יו"ר מכבי ת"א אייל פרוילינגר: "לפני שנתיים הורדנו את הקבוצה לליגה השנייה, לאחר שהיינו סגנית האלופה. הסיבה לכך הייתה שלא היינו לנו משאבים, והחלטנו להשקיע בדור ההמשך ולא בהבאת זרים, מתוך ראייה לטווח ארוך. התקציב המצומצם שקיים לנו הושקע בבנייה, במאמנים איכותיים ואחרי שנתיים אנחנו בשלים והחלטנו לרשום קבוצה לליגה הראשונה. הקבוצה תתבסס על צעירים שיתנו את הלב והנשמה על המגרש, כולל חמישה שחקנים שאנחנו מעלים מתוך הנוער שלנו. הראייה היא לחזק את התשתית לקבוצה ראויה כמו שמכבי ת"א צריכה להראות בשנים הבאות ולהעניק להם הזדמנות להתמודד בחלון הראווה של הכדוריד הישראלי. ליגת העל זה המקום הראוי למכבי תל אביב".

האם יהיה איחוד בתל-אביב? מכבי ואס"א בדרבי האחרון | אלון נגל, אס"א תל אביב

פרוילינגר התייחס לשיחות עם האיחוד עם אס"א ת"א: "אני חושב שנכון שיהיה איחוד עם אס"א – מועדון ראוי שמנוהל עם מחלקת נוער מצוינת. יחד עם מחלקת הנוער המצוינת שלנו, אפשר להרים מועדון אחד מיוחד בעיר תל אביב. יש אנשים מצוינים באס"א, יש לאס"א מתקנים ויחד איתנו אפשר לעשות פרויקט מדהים. מי שתרוויח זו העיר תל אביב ודור ההמשך של שחקנים מתל אביב. זה עומד על דיבורים, בדיקות, וזה עדיין על הפרק. אני מקווה שזה יבשיל, ויפה שעה אחת קודם. כמובן שהעירייה גם מוערבת בהליך". באס"א אישרו את המגעים, ובשתי הקבוצות ממתינים להבהרות מעיריית ת"א בנוגע לתקצוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי