איגוד הכדוריד לחילי טרופר: דורשים כ-7 מיליון שקלים​

חילי טרופר
חילי טרופר | יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הענקת רשת הביטחון לכדורגל ולכדורסל, בענף הכדוריד פנו לשר הספורט בתקווה שיסייע להם לפתוח את העונה הבאה: "האיגוד מצר על הנתינה לשני ענפי הכדור המובילים, לעומת חוסר הרצון והתעלמות מענפים אחרים"

(גודל טקסט)

לאור החלטת משרדי הספורט והאוצר לתמוך ולהעניק רשת ביטחון ופיצוי לענפי הכדורגל והכדורסל, הגיע תורו של איגוד הכדוריד לדרוש התייחסות ותמיכה שיאפשרו את פתיחת העונה הבאה. היום (שני) הגיש המנכ"ל אריק דויטש לשר התרבות והספורט – ח"כ חילי טרופר מכתב בו הסביר את הקשיים העומדים בפני ענף הכדוריד והדרישות ממשרד הספורט, על מנת לפתוח את עונת 2020/21 כמתוכנן.

באיגוד דורשים תמיכה כספית של 3,250,000 שקלים על מנת לסייע לקבוצות ליגת העל בעונת 2020/21, זאת בנוסף לתמיכה בפעילות האגודות (3 מיליון שקלים) ועבור 'פרויקט גרמניה' והורדת מיסי אגודות (מיליון שקלים).

"האיגוד מצר שוב על הנתינה הרחבה והענקת תשומת הלב לשני ענפי הכדור המובילים, לעומת חוסר הרצון והתעלמות מענפים אחרים, וכאן המקום להזכיר שענף הכדוריד אינו חדש בנוף הספורט הישראלי ואף מסב גאווה רבה למדינה".

נבחרת ישראל בכדוריד
נבחרת ישראל בכדוריד | intime sports photo agency/giannis moisiadis


"ענף הכדוריד מייצג בכבוד רב את ישראל, ומדובר בעונה חשובה מאוד, שבה הליגה מהווה הכנה קריטית למוכנות של נבחרות ישראל. נבחרות העתודה והנוער ישחקו באליפויות אירופה שיתקיימו בחודש ינואר 2021 .נבחרות אלו משחקות במסגרות אליפויות אירופה באופן כמעט קבוע בעשור האחרון. כמו כן, הנבחרות הלאומיות, גברים ונשים, יתמודדו במוקדמות אליפות אירופה והעולם בחודשים הקרובים", הוסבר במכתב לח"כ חילי טרופר.

עוד נכתב כי מכתב זה הינו כהכנה לפגישה במשרדכם בתאריך 20.8.6 ,ולהבנת המצב הנוכחי בענף, עליו נרחיב ונדון בפגישה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי