נערכת לליגת העל: שורת החתמות במכבי תל אביב

המאמן רועי סאסי, אסף בילקר, עידו בלנגה, טל אליוכין, איתי טורקניץ וניתן זהבי | מכבי ת''א

המנהל המקצועי אבי רש והמאמן רועי סאסי הגיעו לסיכום עם אסף בילקר ועידו בלנגה על הישארותם, איתי טורקניץ ישוב אחרי שנתיים וגם השוער טל אליוכין יגיע ממכבי ראשל"צ והמקשר ניתן זהבי מאס"א

(גודל טקסט)

באיגוד הכדוריד ממתינים להבהרות ולפגישה עם שר הספורט ח"כ חילי טרופר בניסיון לקבל גם כן רשת ביטחון ופיצוי שיאפשרו את פתיחת העונה, אבל במקביל חלק מהקבוצות כבר נמצאות בשלבים מתקדמים של ההכנות לעונה הבאה.

מכבי תל אביב, שכידוע תשוב אחרי שנתיים לליגת העל בכדוריד, עומלת על הרכבת סגל שחקנים צעיר ומוכשר והיו"ר איל פרולינגר, המנהל המקצועי אבי רש והמאמן רועי סאסי קידמו אתמול (שני) את בניית הפאזל כאשר הגיעו לסיכום עם המקשר אסף בילקר ושחקן הקו עידו בלנגה על המשך דרכם לעונה נוספת.

אליהם יצטרפו המרכז איתי טורקניץ שחוזר אחרי שנתיים ברמה"ש ובנס ציונה וכן שחקני נבחרת העתודה המוכשרים, המקשר ניתן זהבי שמגיע מאס"א ת"א והשוער טל אליוכין שיגיע ממכבי ראשל"צ. בנוסף, המקשר הניגרי אני אובינה ימשיך. אגב, במכבי ת"א עדיין מקווים שתהיה פריצת דרך בשיחות עם אס"א ת"א בנוגע לאיחוד הקבוצות.

ועוד בכדוריד, מ.כ חולון, הקבוצה היחידה שנרשמה לגביע אירופה, שובצה אמש בסיבוב השלישי במפעל החדש "גביע אירופה" שמחליף את גביע האתגר. נדב ניזרי, שהיה מושאל לחולון מהפועל ראשל"צ והיה ממצטייניה בעונה החולפת, הכניס טופס הסגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי