מאור: "עונת הכדוריד חייבת להיפתח". הבר האריך את חוזהו ברחובות

גלעד מאור ושחקני קרית אונו פותחים את האימונים | לאה סטפנוב, הפועל קרית אונו

קרית אונו חידשה את אימוניה לקראת 2020/21 שעתידה להיפתח ב-11 באוקטוברא, מאמן הקבוצה הבהיר: "הגיע הזמן לחזור, אני מאמין ומקווה שימצאו את הדרך לכך". הבר אופטימי לגבי רחובות: "מאמין בכל אחד מהשחקנים"

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגת הכדוריד עתידה להיפתח ב-11 באוקטובר. הקבוצות כבר החלו את אימוניהן בתקווה שיתקבלו כל האישורים מהגורמים המוסמכים לכך.

גלעד מאור, מאמן קרית אונו, שפתחה אתמול את אימוניה, הבהיר: "הגיע הזמן לחזור לאימונים אחרי פגרה כפויה וארוכה מדי, מאז אותו יום ב-13 במרץ כשהודיע שהכל נפסק. אסור לעצור ולוותר. עונת הכדוריד חייבת להיפתח גם בצל הקורונה, כמו שקורה בכדורגל ובכדורסל וכמו שקורה בכל הליגות באירופה שגם הן סובלות מהקורונה. הליגות ייפתחו בשבועות הקרובים. אני מקווה ומאמין שימצאו את הדרך והמאמצים הכבירים שלנו לא יהיו לשווא. בהצלחה לכל האנשים היקרים בענף שעושים הרבה למען המטרה שלנו. אני אופטימי".

קרית אונו עצמה ביצעה רענון גדול בסגל. השינויים הבולטים כללו את צירוף שחקני נבחרת ישראל עמית גל והשוער מושיקו אלימלך. כמו כן הוחתמו זרים חדשים עם רזומה מרשים: המקשר הבוסני טאריק קאסומוביץ' והמרכז-מקשר הקרואטי יוסיפ קזיץ'. מרקו מאטיץ' עזב כאשר מרקו פנדיץ' ומרקו קאמפר – עברו לדימונה יחד עם המרכז אמיר זייפרט. אסור לשכוח, כמובן, את הצעירים המוכשרים של המועדון.

בינתיים, מ.כ באר שבע מתחזקת. הקבוצה השלימה את מכסת הזרים שלה כשהחתימה את המקשר הסרבי איליה סלאדיץ' ששיחק בשנים האחרונות בפוקסאני מרומניה, ולפני כן באל ערבי מקטאר. את הקריירה האירופית החל בסרביה במדי הכוכב האדום בלגרד. בצעירותו השתייך לקבוצת הנוער של ברצלונה (והמשיך לקריירה בליגה הספרדית באליקנטה, אלמורדי ובפוארטו סגונטו – קבוצתו הנוכחית של חן פומרנץ). בין לבין הוא חזר לקדנציות נוספות בסרביה, והיה שותף ב-2005 לזכייתה של סרביה באליפות העולם לנבחרות צעירות שהתקיימה בהונגריה. סלאדיץ' חובר לסרבים – דיורדה גולובוביץ' וסטפן צ'יריץ' (שימשיך לעונתו השלישית בב"ש), ולישראלים – השוערים עומר סימון ושון ריבקין והקיצוני דוראל בן סעדון.

ומה לגבי עירוני רחובות ? לאחר גל עזיבות של שחקנים בכירים כמו מושיקו אלימלך, דיאן פראליצה, רותם סגל, דוראל בן סעדון, רן יוניש, מור אבנעים, ומתן גולץ (לפחות בשלב זה טרם הושג עימו סיכום) – בקבוצה סיכמו עם המאמן שחר הבר לעונה נוספת. מעבר לכך, במועדון האריכו את חוזהו של המקשר הסרבי סאבו מסטר וצירפו שני זרים חדשים: הפיבוט סטפן שאפונייץ', ששיחק תקופה קצרה בבני הרצליה ולפני כן בסרביה, ואת המקשר הרוסי דמטרי ארטמונוב, ששיחק בעבר בדינמו אסטרכן ובליגת האלופות.

המאמן הבר אופטימי כהרגלו: "אני מאמין בכל אחד מהשחקנים שנבחרו לקבוצה וגאה להוביל זרים איכותיים ושחקני בית. בהזדמנות זו מאחל לכל הקבוצות בהצלחה, ומאחל לכולנו לשחק העונה עד למשחק האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי