החתמות מבטיחות: בני הרצליה צירפה את גויקוביץ' ואנדרייביץ'

נמניה גויקוביץ' | בני הרצליה

המאמן אינגל ימשיך גם בעונה הבאה, אקס רמת השרון והמרכז-מקשר צורפו. סיצ'קו, מצליח, אלמוסנינוס, קורדובה ושפונציץ' עזבו. שחק חזר מראשון לציון. פלטקביץ': "מעריך שהסגל יספיק לנו להעמיד קבוצה לגיטימית"

(גודל טקסט)

בני הרצליה מתקדמת בבניית הסגל לקראת עונת 2020/21 בליגת העל בכדוריד. לא מעט שינויים נכפו על הקבוצה – אבל בהרצליה הגיבו תוך כדי תנועה ומתארגנים לעונה שבפתח, בתקווה שיתקבלו כל האישורים והליגה תיפתח ב-11 באוקטובר. המאמן בני אינגל ממשיך. אלכס סיצ'נקו עבר לארצות הברית ועל כן עזב את הקבוצה, הדר מצליח שב לקבוצתו – רמת השרון. בנוסף, איתמר אלמוסנינוס עזב להפועל ראשל"צ. גיא קורדובה הצטרף להפועל אשדוד, והפיבוט סטפן שפונציץ' עבר לרחובות.

מי שישחק בקו האחורי בעונה הבאה הוא המרכז-מקשר מסרבי, נמניה גויקוביץ' בן ה-27 (1.88 מ'), ששיחק במרבית הקריירה בארצו (במלאדוסט, פרולטר וסלוגה) ובליגת משנה בגרמניה, כאשר המועדון האחרון הוא מטאלפלסטיקה שאבץ. לגויקוביץ' יש ניסיון בגביע האתגר האירופי ובסאה ליג. הוא הצטרף להרצליה בעזרת מילאן רסיץ' (אחיו של דויד רסיץ' אקס מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ) ונציגו הישראלי. שחקן שמוכר בארץ שיחבור להרצליה הוא הפיבוט הסרבי דושאן אנדרייביץ', ששיחק ברמה"ש לפני שלוש עונות.

למרות כפי שהיו"ר אדם פלטקביץ' מגדיר "הקורונה שיבשה את קצת ההכנות. האי וודאות יותר גדולה מהוודאות, ומה יהיה אני לא יודע להגיד – אבל בסופו של דבר אני משוכנע שנהיה קבוצה לגיטימית למרכז הטבלה ומעלה".

בני אינגל | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הקבוצה תתבסס על שחקני הבית, דניאל לינדגרן, תומר טואג, דניאל צרפתי וחבורה של שחקנים מוכשרים מהנוער. מי שחוזר אליה הוא שחקן הפינה המוכשר סהר שחק, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ראשל"צ. בן ליברטי גם כן ממשיך. הרצליה מבססת את הסגל הזר – ובאופן לא מפתיע הראשון שסיכם הוא המרכז-מקשר הסרבי ולדיצה סטויאנוביץ' הוותיק, שיחגוג 40 בינואר, ששב במהלך העונה שעברה למועדון לקדנציה שנייה.

בנוסף, בהרצליה שקלו בשבועות האחרונים להחתים שוערים מסרביה ומרוסיה, אבל האפשרויות ירדו מהפרק. הרצון להחזיר את גיל יעקב, ששוקל פרישה, לא צולח בשלב זה. מוטי אנגל לא כשיר לפחות לסיבוב המשחקים הראשון, והאפשרויות של הרצליה יהיו להתבסס על שוערים מבית – אושר דוכנא ושגיא בוניס. בהרצליה יצטרכו להתמודד עם חסרונם של השחקנים הצעירים והמוכשרים – יפתח דהן ואסף אוחיון – שישתתפו בפרויקט נבחרת הנוער, ויצטרפו רק בחלק השני של העונה.

פלטקביץ' מסכם: "שחקנים ישראלים יש מעט מאוד בנמצא, וגם כאלו שאתה רוצה ויש להם יכולות – לנו אין את היכולות להחתים בדרישות שהציגו. אנחנו נאלץ ללכת עם הקאדר הביתי, עם שחקנים צעירים שגדלו במועדון, ואני מקווה שהזרים יהיו מספיק איכותיים ויספקו תפוקה, ואני מעריך שזה יספיק לנו להעמיד קבוצה לגיטימית למרכז הטבלה ומעלה. הכי חשוב שנהיה בריאים ונחזור לשחק בקרוב".

סהר שחק | גבי אלאלוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי