הלגיונר ה-12: תומר בודנהיימר עובר לגרמניה

תומר בודנהיימר
תומר בודנהיימר | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפיבוט של מכבי ראשון לציון, קפטן הנבחרת הצעירה, חתם במקלנבורגר שטירה מהליגה השלישית: "אקבל אחריות ודקות משחק רבות, אמרו לי שהם רוצים שאהיה חלק משמעותי"

(גודל טקסט)

תומר בודנהיימר הוא הליגיונר ה-12 של הכדוריד הישראלי מבין הגברים, לאחר שחתם על חוזה בקבוצת מקלנבורגר שטירה מהעיר שוורין. בודנהיימר ימריא ביום שלישי ויצטרף לסגל הקבוצה, שתחל את משחקי הליגה השלישית בגרמניה ב-4 באוקטובר.

"לאחר ההתרשמות, המאמן והמנכ"ל דיברו איתי ואמרו שהם רוצים שאגיע ושאהיה חלק משמעותי", סיפר בודנהיימר, "הם רואים אותי כפיבוט המוביל של הקבוצה. משמעות הדבר שאקבל גם אחריות וגם דקות משחק רבות".

עוד אמר בודנהיימר, שמחזיק באזרחות שווייצרית ולא ייחשב לזר: "היה לי חשוב לצאת לאירופה לקבוצה שאני מרגיש שתוכל לפתח אותי ולקדם אותי מקצועית, ולא רק בשביל לסמן 'וי'. אמנם מדובר בקבוצה מהליגה השלישית, אבל עם זאת קבוצה שמתנהלת באופן מקצועני, מתאמנת כ-8 יחידות אימון בשבוע ומנהלת סביבה מעטפת מקצועית לגמרי עם מתקני אימון ומשחק ברמה גבוהה. אני מאמין שהמועדון שבחרתי וההחלטה שלי לעבור יעזרו לי לעשות את קפיצת המדרגה המקצועית שחיפשתי לעשות, ואני מקווה שהבמה והחשיפה שאקבל שם יעזרו לי להמשיך להתקדם ולהתפתח".

תומר בודנהיימר
תומר בודנהיימר | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בודנהיימר סיכם: "אני מקווה בנוסף שהמעבר והמשך ההתפתחות המקצועית שלי יעזרו לי גם להיות חלק משמעותי מנבחרת ישראל. חשוב לי להגיד תודה ענקית למכבי ראשל"צ, שאיפשרו למהלך הזה לקרות למרות שהוא התפתח יחסית מאוחר. הייתה לי שנה מדהימה במועדון, והייתה לי הזכות להיות מקבוצה מיוחדת. היה לי לא קל לעזוב אבל הרגשתי שזאת ההחלטה הנכונה עבורי כרגע ואני מאחל לקבוצה המון בהצלחה".

הפיבוט בן ה-22 (1.95 מטר) גדל בהפועל רמת גן, שיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון והיה קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל. הוא מגיע לקבוצה שנבנתה בעונה שעברה לעליית ליגה, אך סיימה רק במקום השמיני ובעקבות התוצאות שוב מבצעת מהפכה בסגל. המאמן הוא נורברט הנקה, בעל ותק וניסיון רב, כולל בליגות הבכירות בגרמניה שכבר העלה קבוצות, כולל לבונדסליגה הראשונה.

עוד באותו נושא: תומר בודנהיימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי