זר חדש להפועל ראשל"צ, חמישה שערים לפומרנץ בבכורה בספרד

סטפן איליץ' | הפועל ראשון לציון

כדוריד: סטפן איליץ', מקשר נבחרת סרביה, יחזק את הסגל של עידן מימון. שחקן נבחרת ישראל הפסיד עם פוארטו סגונטו. גביע ווינר-שופטים יצא לדרך, ניצחונות לקריית מוצקין ודימונה

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדוריד תיפתח בעוד כחודש, ב-11 באוקטובר, והקבוצות עבר עוסקות כמובן במלאכת החיזוק. הפועל ראשון לציון התחזקה היום (חמישי) בזר מעניין, כשהחתימה את מקשר נבחרת סרביה, סטפן איליץ'. השחקן בן ה-28 (1.96 מ') שיחק בשנתיים האחרונות במדי הדאבליסטית הסרבית, וויבודינה, ולפני כן בליגות הבכירות בנורבגיה והונגריה והיה כובש מוביל. כעת הוא יחזק את הסגל של עידן מימון.

בנושא אחר, חן פומרנץ ערך הופעת בכורה במדי פוארטו סגונטו מהליגה הספרדית וכבש חמישה שערים, אך קבוצתו הפסידה 33:31 לוויאדוליד במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית, אשר נפתחה באיחור של שבוע ימים.

בתוך כך, הליגה אמנם טרם החלה, אך עונת הכדוריד נפתחה היום רשמית עם משחקי גביע-ווינר שופטים, טורניר ההכנה לליגה. מכבי קרית מוצקין ניצחה בחוץ את מ.כ באר שבע 27:30 (בבית ג'). מוצקין מצאה את עצמה בפיגור במחצית השנייה, למרות שהופיעה בהרכב מלא שכלל את הזרים, בניגוד לב"ש שחסרה את הזרים (מסיימים ביום ראשון בידוד). מכבי דימונה ניצחה 30:31 את א.כ נס ציונה (בבית ד').

חן פומרנץ | פוארטו סגונטו

11 קבוצות משתתפות בטורניר ההכנה (מלבד בני הרצליה ומכבי תל אביב שביקשו שלא להשתתף). המנצחת בכל אחד מארבעת הבתים תעפיל לחצי הגמר (יתקיים ב-22/23 בספטמבר). בבית א' מופיעות א.ס רמה"ש, קרית אונו ורחובות. בבית ב', חולון תפגוש את הפועל ראשל"צ. בבית ג', מכבי ראשל"צ, קרית מוצקין ובאר שבע. בבית ד', הפועל אשדוד, נס ציונה ומכבי דימונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי