חן פומרנץ העניק לקבוצתו נקודה ראשונה בליגה הספרדית

חן פומרנץ | פוארטו סגונטו

הישראלי הבקיע חמישייה כולל אחד מכריע וסידר לפאורטו סגונטו 24:24 דרמטי מול בנידורם במחזור השני. בשבדיה, רביעייה לטורקניץ בהפסד של ורברג. וגם: דאגה באיגוד מהסגר

(גודל טקסט)

חן פומרנץ היה חתום אתמול (שבת) על שער שיוויון דרמטי שהעניק נקודת בכורה לקבוצתו פאורטו סגונטו מול בנידורם (24:24) במחזור השני של הליגה הספרדית. הישראלי כבש חמישה שערים, ושיחק עם קבוצתו פעמיים תוך 48 שעות לאחר ההפסד במחזור הפתיחה מול ויאדוליד 33:31 (גם בו הוא כבש חמישה שערים).

רם טורקניץ פתח את הליגה השבדית וכבש ארבעה שערים בהפסד קבוצתו ורברג 31:26 בחוץ ליסטאד (קבוצה שקים אנדרסון משחק בה, ומאמן אותה אוסקר קרלן – בנו של פר קרלן מאמן נבחרת ישראל לשעבר).

וינטרתור של אדיר כהן ויהב שמיר, קיימה משחק שני תוך 48 שעות, ורביעי בתשעה ימים, ממשיכה לשמור על מאזן מושלם בליגה השווייצרית אחרי ניצחון 20:26 על באזל (וביום רביעי – 26:27 על ציריך). אדיר כהן כבש שישה שערים בסך הכל בצמד המשחקים, שבהם השתתף גם יהב שמיר.

אדיר כהן
אדיר כהן | Slavko Kolar, EHF


בנושא אחר: באיגוד הכדוריד ממתינים להבהרות משרד הספורט לגבי בקשת החרגה בימי הסגר הצפוי לפעילות קבוצות ליגת ווינר, שנמצאות במהלך טורניר ההכנה לפתיחת הליגה ב-11 באוקטובר. הקבוצות, שגם צירפו שחקנים זרים שכבר נחתו, מתאמנים ומשחקים, חוששות כמובן מההשלכות, כאשר בקרוב יחלו גם ההכנות של נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה והמשחקים מול פורטוגל ואיסלנד בתחילת חודש נובמבר.

מחר ייערך המחזור השני בגביע ווינר-שופטים (רמה"ש – קרית אונו, קרית מוצקין – מכבי ראשל"צ ונס ציונה – אשדוד) וביום חמישי מתוכנן השלישי. אם יחל סגר בסוף השבוע, ולא יתקבל אישור מיוחד – הוא ימנע את השלמת משחקי חצי הגמר והגמר שמתוכננים בהמשך החודש, וכמובן עלול להוביל לדחייה בלוחות הזמנים של פתיחת הליגה, שלא משוחקת מאז חודש מרץ האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי