ניצחונות למכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד ורמה"ש בגביע ווינר שופטים

המפגש בין קרית מוצקין למכבי ראשון לציון | מכבי ראשון לציון

הקבוצה מעיר היין הבטיחה מעשית את עלייתה לחצי הגמר לאחר 22:38 מוחץ על קריית מוצקין. בתום משחק צמוד רמה"ש ניצחה את קרית אונו 29:30, אשדוד גברה 22:25 על נס ציונה

(גודל טקסט)

הערב (שלישי) התקיימו שלושה משחקים במסגרת המחזור השני בגביע-ווינר שופטים. מכבי ראשל"צ הבטיחה מעשית את מקומה בחצי הגמר כשהשיגה ניצחון מוחץ על מכבי קרית מוצקין 22:38. ביום חמישי מכבי ראשל"צ תפגוש את מ.כ באר שבע במשחק שינעל את בית ג', ורק תבוסה תמנע ממנה להעפיל למפגש מול המנצחת בין הפועל ראשל"צ למ.כ חולון (מבית ב').

בשורות מכבי ראשל"צ הצטיינו שרון שלם שהוביל עם 7 שערים, אמיר שניידר, ירמי סידי וגאפר חדזיומרוביץ' – 5 שערים כ"א. ניב פישלוביץ' (9 עצירות ב-52%) ואלדר שיקלושי (6 ב-33%) הצטיינו בשער האלופה. שפטו אלדד פלד ויוסי ימיני.

בבית א', רמה"ש ניצחה את קרית אונו 29:30, בתום משחק צמוד (הדר מצליח כבש את שער הניצחון בשניות הסיום. עדן ג'ינג'י הצטיין בשורות רמה"ש עם 6 שערים, כפי שכבש סטפן טרזיץ' וגיל פומרנץ הוסיף 5). בקרית אונו – הצטיין טאריק קאסומוביץ' עם 11 שערים, נבו מדינה בן ה-17.5 כבש 6 שערים (שיחק 50 דקות) ועמית גל הוסיף 5. ביום חמישי המנצחת תתמודד מול עירוני רחובות על העלייה לחצי הגמר. שפטו שלומי בראון ומורן קלוו.

בבית ד' – הפועל אשדוד ניצחה בנס ציונה 22:25 (באשדוד ציינו כמצטיינים את עומרי קושמרו ואת גאבור לנגהאנס) אשדוד תארח ביום חמישי את דימונה, שניצחה במחזור הראשון את נס ציונה 29:30. במשחק הערב שפטו דודי לוין ואורן איטין.

המפגש בין נס ציונה לאשדוד | הפועל אשדוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי