למברוזו ערך בכורה והפך לישראלי הראשון בליגה הצרפתית

יואב למברוזו | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הכדורידן בן ה-20 שיחק לראשונה בלימוז', עשה היסטוריה וסיפק שער וארבעה אסיסטים: "צריך לעשות מאמץ כדי להשתלב". 5 שערים ו-4 אס' לטורקניץ בשבדיה, משחקו של פומרנץ בספרד נדחה עקב מאומתים לקורונה

(גודל טקסט)

יואב למברוזו הפך בסוף השבוע לכדורידן הישראלי הראשון ששיחק בליגה הבכירה בצרפת, שנחשבת לאחת משתי הליגות הטובות באירופה. מרכז נבחרת ישראל כבש שער, מסר ארבעה אסיסטים, וסחט שתי הרחקות ופנדל ב-35 דקות משחק. עם זאת, קבוצתו לימוז' נוצחה בחוץ מול נים 31:23.

בכתבה שהתפרסמה ב"Handzone" על הכישרון בן ה-20, שרק לפני שנה וחצי עוד שיחק בליגה השלישית בגרמניה, הוא סיפר על הבחירה שלו בכדוריד הצרפתי, על אף הצעות שהיו לו מהבונדסליגה בגרמניה ומהליגות בספרד ובפורטוגל: "שיחקתי בגרמניה, שם המשחק יותר טקטי, יותר הגנתי. אתה צריך להיפטר מהכדור במהירות. מה שמוצע בצרפת יתאים לי יותר התקפית, כי התנועות יצירתיות, אתה צריך להיות גם טכני וגם מהיר. רק תלוי בי לעשות את המאמץ כדי להשתלב".

רם טורקניץ שיחק גם הוא במהלך סוף השבוע והמשיך לספק תפוקה יציבה וטובה בליגה השבדית. מקשר נבחרת ישראל כבש חמישה שערים ומסר ארבעה אסיסטים, אבל קבוצתו ורברג נוצחה 32:25 מול אוננרדס במסגרת המחזור השלישי. בליגת הספרדית, פוארטו סגונטו וחן פומרנץ היו אמורים לאחר את וילה דה אראנדה, אבל המשחק נדחה, כמו משחקים אחרים, עקב גילוי של שחקנים מאומתים לנגיף הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי