האיגוד האירופי דחה את ההצעה לטורניר בועה במוקדמות היורו

נבחרת ישראל בכדוריד | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

למרות בקשות ישראל וליטא בשל הקשיים להתנייד בימים אלו, הוחלט שלא לשנות את התכנית המקורית שמשמעותה משחקים בשיטת בית-חוץ

(גודל טקסט)

האיגוד האירופי בכדוריד הודיע בסוף השבוע כי בשלב זה הוא לא משנה את פורמט המשחקים במוקדמות אליפות אירופה, לאחר בקשות של ישראל וליטא לקיים טורניר בועה בעקבות קשיים להגיע לאיסלנד.

המשמעות היא שהתוכנית המקורית שמתבססת על משחקי בית וחוץ תמשיך להתקיים, כשנבחרת ישראל תפתח בתחילת החודש הבא את הופעותיה מול פורטוגל ואיסלנד בחוץ.

בכל הנוגע ללגיונרים שלנו, בארץ הספורט עדיין מושבת כידוע, אבל ברחבי אירופה היו לא מעט משחקים וביניהם אפילו "דרבי ישראלי": בליגת המשנה בגרמניה' רימפאר ניצחה בחוץ את גרוסוולשטאט, 25:32 כשיונתן דיין סיפק עוד משחק מצוין והבקיע שבעה שערים מתשעה ניסיונות (משחק שני ברציפות שהוא מבקיע מנת שערים כזו) והוסיף שני אסיסטים. מהעבר השני, שניר נציה סיים עם שער אחד.

יונתן דיין
יונתן דיין | באדיבות רימפאר, Sportfotografie Scheuring, Frank Scheuring

עוד בגרמניה בסוף השבוע: תומר בודנהיימר היה שותף אמש (שבת) לניצחון קבוצתו מקלנבורגר שטירה 25:32 על הידר הארדה. הוא כבש שלושה שערים וסחט פנדל ב-60 דקות משחק. דניאל מוסינדי יכלל היום לראשונה העונה בסגל הקבוצה הבכירה של ארלנגן, שתפגוש במסגרת הבונדסליגה את גופינגן.

בצרפת, יואב למברוזו תרם שער ושישה אסיסטים ב-26:30 של לימוז' על ססון ראן, ניצחון שהעלה את הקבוצה למקום השלישי שבוע לפני משחק הצמרת שצפוי לה מול נאנט השנייה בטבלה (פ.ס.ז' מוליכה את הליגה הצרפתית).

בשבדיה, ניצחון שלישי ברציפות לורברג ולרם טורקניץ (שלושה שערים ושלושה אסיסטים) אחרי 22:26 על אראנאס, שהעלה את הקבוצה למקום התשיעי לאחר פתיחת עונה רעה שבה הייתה מדורגת במקום האחרון. חברתו של טורקניץ ושחקנית נבחרת ישראל, טלי בראל, ערכה בכורה עם קבוצת BK Heid שגברה על סקובדה 26:32 בליגה הנשים הבכירה וכבשה שער ומסרה אסיסט.

רם טורקניץ
רם טורקניץ | באדיבות איגוד הכדוריד

בשוויץ, פפאדי וינטרתור חזרה למסלול הניצחונות בליגה עם 29:34 על ת'ון (עליה גברה במהלך השבוע החולף במסגרת הגביע). אדיר כהן סיפק משחק טוב עם שישה שערים וחמישה אסיסטים. יהב שמיר שיחק מעט וסיפק שתי עצירות.

בנורבגיה, שרה אשורי ו-יארפן (ליגה שנייה) הודחו ברבע גמר הגביע מול האלופה ויפרס קריסטיאנסנד בעקבות הפסד 47:27. אשורי כבשה שלושה שערים ומסרה ארבעה אסיסטים. במסגרת הליגה קבוצתה עלתה לראש הטבלה עם ניצחון על לבאנגר טרונדהיים, 29:32 במשחק שבו היא מסרה חמישה אסיסטים ובלטה בהגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי