יונתן דיין: "התבגרתי, בגומרסבאך אולי הייתי אדיש להזדמנויות"

יונתן דיין
יונתן דיין | מריו מוריירה, איגוד הכדוריד

בשיחה עם אתר איגוד הכדוריד, מרכז הנבחרת סיפר על הצלחתו עם רימפאר מליגת המשנה: "כאן אני לוקח על עצמי ומקבל אחריות, גם נושא החוסר הביטחון השתנה"

(גודל טקסט)

יונתן דיין, מרכז נבחרת ישראל הבוגרת וכן של נבחרת העתודה, רושם פתיחת עונה מצוינת. הוא הוביל את "הזאבים" מרימפאר לשני ניצחונות רצופים בהם כבש 14 שערים ומסר ארבעה אסיסטים ובכך סייע לקבוצתו לקפוץ לצמרת הבונדסליגה השנייה והאיכותית.

דיין כבר הספיק לשחק בבונדסליגה הבכירה, במדי גומרסבאך, לפני שציין 18, ועתה הוא מסביר את ההחלטה לרדת ליגה בשיחה עם אתר איגוד הכדוריד: "אני חושב שהתבגרתי. התחושה טובה לצבור ביטחון, להשיג נקודות חשובות ובעיקר לנצח".

בשבת דיין ניצח את "הדרבי הישראלי" (והאיזורי בגרמניה) מול שניר נציה וגרוסוולשטאט, 25:32, ועל כך הוסיף: "אני שמח לקחת על עצמי ולקבל אחריות. אני עושה את הדברים שמצופים ממני לעשות, ומנסה לקחת את ההזדמנויות שאני מקבל".

יונתן דיין
יונתן דין | באדיבות רימפאר, Sportfotografie Scheuring, Frank Scheuring

דיין צפוי להיכלל בסגל למשחקי הנבחרת הקרובים במוקדמות אליפות אירופה בחודש הבא מול פורטוגל ואיסלנד, וייתכן בציוות עם יואב למברוזו, שמציג פתיחת עונה מצוינת בלימוז' הצרפתית, והם רק בני 20 ויובילו בחודש ינואר את נבחרת העתודה של ישראל באליפות אירופה לנבחרות עתודה.  

"אפשר לומר שבגומרסבאך זה לא בא לידי ביטוי כמו כאן ברימפאר. למה? לא היו לי את ההזדמנויות שאני מקבל עכשיו. אפשר אולי גם להגיד שהייתי לפעמים אדיש להזדמנויות שקיבלתי ושלא ניצלתי אותן מספיק. אין ספק, שזה בהחלט הרבה מאוד הקטע הזה של החוסר ביטחון שהשתנה, וכמובן הזדמנויות הרציניות שקיבלתי מצד המאמן והאגודה כעת", משתף דיין. "מחשבות על חזרה לבונדסליגה הבכירה? מוקדם מדי לדבר. אני מנסה להתרכז באיך אני ממשיך לשחק טוב ולעזור לקבוצה כמה שאני יכול"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי