יואב למברוזו ודן טפר מככבים בנבחרות השבוע בצרפת

יואב למברוזו מול נאנט | באדיבות לימוז', arma_photographie

המרכז הצטיין ב-31:32 על נאנט ואמר לאתר איגוד הכדוריד לקראת פריז סן ז'רמן: "זה משחק על המקום הראשון ואין יריבה קשה יותר ממנה". השוער סיפק הצלות מרשימות בניצחון שארבור על דיז'ון בליגת המשנה

(גודל טקסט)

סיפור הצלחה ישראלי מרשים בצרפת: יואב למברוזו ולימוז' השיגו ניצחון יוקרתי, 31:32 על נאנט בזכותו העולה החדשה העפילה למקום השני בליגה הבכירה.

למברוזו בן ה-20 הפך לשחקן מרכזי בהצלחה של לימוז' הודות לשמונה שערים וכמות כפולה של אסיסטים והשבוע אף נבחר לשביעיית המצטיינים של מחזור השני בליגה הצרפתית.

"אנחנו עושים דברים גדולים שמדברים עליהם בכל צרפת, בעיקר אחרי הניצחון הגדול על נאנט. זו פתיחה מדהימה. אנחנו אומנם עולה חדשה, אבל בנו פה קבוצה עם המון כישרון ועם המון ניסיון", סיפר למברוזו בשיחה עם אתר איגוד הכדוריד, "מבחינה אישית, אני מרגיש מעולה. לא חושב שיכולתי לבחור מקום טוב יותר מפה. אני מקבל הרבה מאוד הערכה וקרדיט, ובטוח שזאת רק ההתחלה".

לקראת המפגש עם פריז סן ז'רמן בסוף השבוע, הוסיף: "המשחק מול בשבת הוא על המקום הראשון. במשחק כזה מול קבוצה כזאת, אין לנו מה להפסיד. אין יריבה יותר קשה. ניתן הכל ונקווה לעשות עוד הפתעה, ומשם להמשיך ולייצג את נבחרת ישראל שכל כך חשובה ויקרה לי".

גם דן טפר זכה לציון דרך, כאשר נבחר אתמול (שני) לשביעיית המצטיינים של ליגת המשנה בצרפת בזכות יכולתו בניצחון האחרון של שארבור על דיז'ון בתוצאה 24:30. הוא וליאור גורמן השלימו יחד עם שארבור שני ניצחונות חוץ בימים האחרונים ורצף של שלושה ניצחונות שהעלו אותם לצמרת הגבוהה במאבק העלייה לליגה הבכירה. גורמן משתלב היטב בשארבור (שמונה שערים) וטפר בעונתו השנייה מציג יכולת גבוהה (בשלושת הניצחונות האחרונים הוא עומד על ממוצע של 13 עצירות ב-39 אחוז, כולל ארבע פנדלים).

טפר שוחח גם כן עם אתר האיגוד וסיפר: "אנחנו נראים טוב יותר ממשחק למשחק וזה הדבר שהכי משמח. בקשר אלי, הכי חשוב לי זה להמשיך באותו הקו ולשמור על יכולת טובה. זה הדבר שאני הכי מתרכז בו כרגע. לפני חודש שמעתי ראיון של ערן זהבי ושם הוא אמר ש'ספורטאי צריך לחשוב בכל רגע ביום איך להיות טוב יותר מנטלית, בריאותית וגופנית'. המשפט הזה נכנס לי לראש וכל רגע ביום אני מתרכז רק איך להיות טוב יותר".

דן טפר בשביעיית המחזור של ליגת המשנה בצרפת
דן טפר בשביעיית המחזור של ליגת המשנה בצרפת | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי