גיל פומרנץ: "אפשר היה לראות בבירור את איכות השחקנים שלנו"

גיל פומרנץ | איגוד הכדוריד של פורטוגל

הקיצוני שכבש 10 שערים נגד פורטוגל, סיכם את משחקה של נבחרת ישראל במוקדמות האליפות אירופה: "פוטנציאל, פוטנציאל, פוטנציאל, נשאר רק לחכות ולראות איך הם יתרמו לנבחרת אחרי מספר עונות נוספות באירופה"

(גודל טקסט)

מהשערים שהבקיעה נבחרת ישראל בהפסד 31:22 בפורטו מול נבחרת פורטוגל. הוא כבש 10 שערים, ב-100 אחוזי הצלחה, 3 מ-3 מהשדה, ו-7 מ-7 מקו השבעה מטרים, וזאת אחרי תקופה ארוכה שהוא וחבריו לא קיימו משחק רשמי.

"מה אני לוקח מהמשחק אתמול? פוטנציאל, פוטנציאל, פוטנציאל! במשך 45 דקות היה אפשר לראות בבירור את האיכויות של השחקנים שלנו. מרביתם חבר'ה צעירים, בגילאי 20-22, שמתמודדים שווה בשווה מול שחקנים מהטופ האירופי. נשאר רק לחכות ולראות איך הם יתרמו לנבחרת, אחרי שייצברו מספר עונות משחק נוספות באירופה ", הוא משתף בדרך חזרה לארץ.

פומרנץ משחזר: "המשחק התחיל מצוין עבורנו, עם שערים יפים בהתקפה ועצירות של מושיקו אלימלך בשער. הפורטוגלים, כצפוי, התחילו לחזור למשחק והצלחנו לשמור על תוצאה צמודה איתם עד לדקה ה-45. הובלנו בכמה שלבים, אבל משם, העייפות גברה עלינו. איבודי כדור הובילו לסופו של המשחק. אין מה לעשות, שחקנים רבים בנבחרת לא שיחקו משחק רשמי למעלה מחצי שנה. התאמנו רק שבוע לפני המשימה מול נבחרת שסיימה במקום השישי באליפות אירופה, אבל ההרגשה לחזור לשחק היא מדהימה! זו תקופה קשה וארוכה להיות בלי 'העניין הזה', שגורם לכל כך הרבה אושר וסיפוק".

גיל פומרנץ | איגוד הכדוריד של פורטוגל

"לגבי היכולת שלי, אני שמח שסיימתי את המשחק אתמול באחוזים מושלמים. לא השכלתי להבקיע באחוזים גבוהים מדי, בטח מקו שבעת המטרים, במשחקי הנבחרת האחרונים ועבדתי על כך. שמתי את הדגש על היכולות המנטליות שלי וזה הוביל לכך שהתרומה שלי לנבחרת גדלה".

והקיצוני של א.ס רמה"ש מסכם במבט לקראת פתיחת ליגת ווינר ביום שישי הבא, 252 ימים אחרי המחזור האחרון בעונה שעברה, שהתקיים בחודש מרץ: "ההתרגשות עכשיו לקראת תחילת הליגה היא עצומה! מי ייתן והקורונה תפסיק להפריע לנו. רק שיתחילו המשחקים כבר".

גיל פומרנץ | איגוד הכדוריד של פורטוגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי