בקשת מכבי ראשל"צ נדחתה, משחק הפתיחה נגד אשדוד ייערך כמתוכנן

איבן קרצ'יץ'
איבן קרצ'יץ' | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

לאור היעדרותם הצפויה של שני הזרים, קרצ'יץ' וחדזיומרוביץ', ביקשה האלופה לדחות את ההתמודדות, אך נענתה בשלילה. מנגד, לנגהאנס עדיין נמצא בגרמניה מסיבות אישיות ובקבוצה ממתינים לתשובה אם ישוב

(גודל טקסט)

ביום שישי הקרוב, 252 ימים אחרי שנפסקה ולא חודשה בעונה שעברה, ליגת ווינר בכדוריד תחזור לפעילות עם שישה מפגשים, כאשר המשחק המרכזי יפגיש בין האלופה מכבי ראשון לציון לבין האלופה הקודמת הפועל אשדוד.

היום (שני) נודע כי נדחתה בקשתה של מכבי ראשון לציון לדחות את המשחק לאור העובדה ששני שחקניה הזרים, איבן קרצ'יץ' וגאפר חדזיומרוביץ', שחקני נבחרת בוסניה, שהו בקרבת חולי קורונה במסגרת הבינלאומית וכנראה לא יספיקו להגיע לישראל לקראת המשחק.

ועדת הקורונה מטעם איגוד הכדוריד החליטה שהמשחק לא יידחה כיוון שעל פי התקנות, בקשות בגין מקרי דחיית משחק תתבצע כשחסרים לפחות שלושה שחקנים מאומתים בקבוצה. הקבוצות התבקשו על ידי האיגוד לקיים בדיקות לפני פתיחת המשחקים.

קרצ'יץ' וחדזיומרוביץ' נטלו חלק במשחק נבחרתם בגרמניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, בו לקחו חלק מספר שחקנים מאומתים לנגיף ולאור ההגבלות והתקנות השונות, לא ברור מתי יוכלו להגיע ארצה. קראצ'יץ', מהשחקנים החשובים של הצהובים שבכל מקרה לא היה יכול לקחת חלק במשחק הקרוב מכיוון שנפצע וייעדר לתקופה המוערכת בחודשיים, נמצא גם הוא חיובי לקורונה. הפיבוט חדזיומרוביץ' ערך שתי בדיקות ונמצא שלילי בשתיהן. לאור המצב, משחק הנבחרות בין בוסניה לאוסטריה שהיה אמור להיערך אתמול (ראשון) נדחה.

מנגד, גם הפועל אשדוד צפויה להיות חסרה שחקן מרכזי, המקשר הגרמני המצטיין, גאבור לנגהאנס, ששב לפני מספר שבועות לארצו בגלל בעיה אישית. באשדוד הבהירו ללנגהאנס כי הם מבקשים תשובה מיידית אם בכוונתו לשוב ולכבד את החוזה, והמאמן אולג בוטנקו התייחס היום למקרה: "אני מאמין ומקווה שהוא יחזור בימים הקרובים".

גאבור לנגהאנס
לנגהאנס. ממתינים לתשובתו | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי