חן פומרנץ חזר לשחק אחרי חודש וחצי והצטיין בניצחון קבוצתו

חן פומרנץ
חן פומרנץ | Pepa conesa

לאחר תקופה ארוכה שלא שיחקו עקב התפרצות הקורונה בספרד, הישראלי כבש שבעה שערים ומסר 10 אסיסטים ב-30:35 של פוארטו סגונטו על אנאיטהסונה. למברוזו נפצע בניצחון לימוז', אך הבהיר: "הכל בסדר, לא רצו לסכן אותי"

(גודל טקסט)

אחרי כמעט חודש וחצי של ביטולי משחקים בגלל הקורונה, חן פומרנץ וקבוצתו פוארטו סגונטו חזרו אתמול (שבת) לשחק בליגה הספרדית הבכירה והשיגו ניצחון 30:35 על אנאיטהסונה.

פומרנץ סיפק תצוגה נהדרת עם שבעה שערים ו-10 אסיסטים ואמר לאתר איגוד הכדוריד לאחר המשחק: "סוף סוף שיחקנו ואפשר היה להדגיש שגם ממש התחשק לנו לשחק – והשגנו ניצחון חשוב וביכולת טובה".

בנוסף לפורמנץ, בסוף השבוע שיחקו גם לימוז' ויואב למברוזו שהתבססו במקום השני בליגה הצרפתית, בין פריז סן ז'רמן לבין מונפלייה ונאנט (להן משחקים חסרים) אחרי ניצחון 26:30 על טולוז. למברוזו נפצע במהלך המחצית הראשונה בקרסול, אולם הבהיר בשיחה עם איגוד הכדוריד: "הכל בסדר, פשוט העדיפו לא לסכן אותי במחצית השנייה".

יואב למברוזו | באדיבות לימוז

בגרמניה, דניאל מוסינדי לא נכלל בסגל ארלנגן בניצחון 26:30 על לודוויגשאפן במסגרת הבונדסליגה. בבונדסליגה השנייה בגרמניה, יונתן דיין כבש ארבעה שערים ומסר שלושה אסיסטים, אך רימפאר הפסידה 23:21 ללובק-שוורטאו.

בשבדיה, המשחק של וארברג נדחה "לאחר שאחד השחקנים אצלנו התגלה כמאומת. כרגע אנחנו לא מתאמנים עד ליום חמישי, ונראה מה יהיה לאחר מכן", סיפר רם טורקניץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי