חליפי יצטרף לאימונים, מימון: "יכול להיות בינגו עבורנו"

איציק חליפי, עידן מימון | הפועל ראשל"צ

הקבוצה מעיר היין הודיעה כי השחקן הוותיק יחבור לקבוצה במטרה לבחון את צירופו, המאמן: "צריכים לבדוק את מצבו הגופני". השחקן הוסיף: "קיימת אי ודאות גדולה בענף, נראה לאן זה יתפתח"

(גודל טקסט)

איציק חליפי הוותיק, ששיחק בעונות האחרונות במדי הפועל רמת גן, יצטרף בשבוע הקרוב לאימוני קבוצת הכדוריד של הפועל ראשל"צ וזאת על מנת לבדוק את רצון שני הצדדים להמשך עבודה משותפת.

המאמן עידן מימון התייחס לשילובו של חליפי באימוני הקבוצה: "אני מעריך את איציק ואת היכולות שלו כולם מכירים. איציק שחקן ותיק בליגה ומכיר אותה היטב וזו הזדמנות טובה לשני הצדדים ליצור משהו שיכול מאד לעזור לנו מבחינת היכולות כי את חוכמת המשחק והניסיון שלו אי אפשר לקחת ממנו.

"אנחנו צריכים לבדוק את המצב הגופני של איציק וכמו שזה נראה אחרי האימון הראשון, אני יכול להגיד שהוא נראה טוב. אני חושב שהוא יכול לתרום לנו מעבר ליכולת המקצועית שלו, איציק שחקן אהוב וחיובי בכל מקום שבו היה ויכול לתרום לנו גם בחדר הלבשה, בניסיון, בעזרה לשחקנים צעירים ויכול להיות בינגו עברינו", סיכם מימון.

חליפי עצמו הוסיף: "כיף לחזור לכדוריד, להריח את הדבק, לנעול את הנעליים, להרגיש שוב את המגרש ולשוב להתאמן בפרט עם קבוצה כמו הפועל ראשון. נראה לאן הדברים מתפתחים, קיימת אי ודאות גדולה בענף כמו בכל המשק" .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי