ניצחונות דרמטיים להפועל ראשל"צ ורמה"ש, הפסד בכורה להרצליה

מילוש בואישיץ | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המחזור הרביעי סיפק דרמות גדולות מאוד, שתי המוליכות עם ניצחונות על חודו של שער רגע לפני שייפגשו באמצע השבוע. הקבוצה מהשרון נכנעה למכבי ראשל"צ, הפועל אשדוד התאוששה ומכבי ת"א הובסה בחולון

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי) וסיפק דרמות נהדרות. במוקד, הפועל ראשל"צ ניצחה בקושי את קרית אונו 29:30, א.ס רמה"ש השלימה מהפך בדקת הסיום עם ניצחון 30:31 בקרית מוצקין – והן שתיים ששומרות על מאזן מושלם וייפגשו כבר ביום שלישי במסגרת המחזור החמישי.

בנוסף, הרצליה רשמה הפסד בכורה אחרי שלושה ניצחונות, 32:28 מול מכבי ראשל"צ. באר שבע עם ניצחון ראשון העונה, 25:26 ברחובות שכבר סופרת שלושה הפסדים. גם חולון נותרה בלתי מנוצחת כאשר הנחילה למכבי ת"א הפסד רביעי, 23:32. הפועל אשדוד התאוששה מההפסד ברמה"ש והשיגה ניצחון שלישי העונה, 24:30 על נס ציונה.

הפועל ראשל"צ – הפועל קרית אונו 29:30 (14:16)

האדומים של עידן מימון מגדילים את המאזן המושלם שלהם לארבעה ניצחונות. היום זה הלך להם הרבה יותר קשה מאשר במשחקים הקודמים, כאשר הם נחלצו מפיגור של שלושה שערים בדקות הפתיחה ומפיגור של שני שערים באמצע המחצית השנייה. סטפן איליץ' שוב היה דרגה אחת מעל כולם וסיים עם 11 שערים.

קאסומוביץ מקרית אונו מעל הגנת הפועל ראשון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מכבי קרית מוצקין – א.ס רמה"ש 31:30 (15:15)

דרמה נהדרת נוספת. קרית מוצקין הייתה כבר על סף ניצחון, כשהוליכה ביתרון של ארבעה שערים (24:28) בכניסה לעשר הדקות האחרונות. שם, רמה"ש לחצה על הדוושה – מילאן פאבלוביץ', יוסי אפו ועמית מוטולה השוו – 28:28. מוצקין עוד הליכה, אבל גיל פומרנץ ואלון אוברמן השוו ל-30:30, פחות משתי דקות לסיום, דרקו ארסיץ' עצר פנדל של סרגיי נוסקוב. עדן ג'ינג'י קבע 30:31 לרמה"ש, 57 שניות לסיום. מוצקין ספגה הרחקה של לאובץ, ואיבדה הזדמנות להשוות והיא סופגת הפסד שלישי. רמה"ש עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות, לפני מפגש מסקרן מול הפועל ראשל"צ.

הפועל אשדוד – א.כ נס ציונה 24:30 (11:18)

אשדוד התאוששה בקלילות מההפסד ברמה"ש ועלתה למאזן של 1:3, נס ציונה מנגד ספגה הפסד שני בשלושה משחקים. אסף בן גוזי העלה אותה ליתרון 4:10, אביב לייפר הקטין בהמשך את הפיגור לארבעה שערים. גיא קורדובה העלה בצמד שערים (מתוך 4 שלו ב-18 הדקות הראשונות) ל-7:13. שער של לו אקסבורד הגדיל ל-8:16, וצמד של עומר גרא (ארבעה שערים במחצית הראשונה) חתם את המחצית הראשונה 11:18. האורחת ניסתה לצמק ומאמנה עומרי מימון הורחק בדקות הסיום, שערים של ישראל ביטרמן, קורדובה ואיתי סויסה קבעו 24:30 בסיום, כשאולג בוטנקו משתף בדקות האחרונות צעירים כולל את השוער ליאל גדז' ועומר עוזיאל בהופעת בכורה.

עומר גרא בניצחון אשדוד על נס ציונה | איתי אניג'ר

בני הרצליה – מכבי ראשל"צ 32:28 (12:15)

הרצליה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, והוליכה ביתרון של שלושה שערים – הודות ליכולת מצוינת של שגיא בוניס בשער (9 עצירות בחצי הראשון, בכמעט 50 אחוזי הצלחה), אבל המחצית השנייה הייתה סיפור אחר. האלופה התעשתה, למרות חסרונם של צמד הבוסנים קראצ'יץ' וחדזמרוביץ', הפכה את התוצאה והעמידה את מאזנה על 2:2 ניצחונות הפסדים. הרצליה מנגד סופגת הפסד ראשון.

מ.כ יובלים חולון – מכבי ת"א 23:32 (11:12)

חולון ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה ומשיגה ניצחון שלישי (היא הקבוצה השלישית בליגה ללא הפסד), ערב המפגש המסקרן שלה מול מכבי ראשל"צ ביום שני. מכבי ת"א כבר עם 4 הפסדים ועם רף ספיגה גבוה מאוד (135 שערים) ובמקום האחרון.

תוצאה נוספת: עירוני רחובות – מ.כ באר שבע 26:25 (15:10)

טבלת ליגת ווינר בתום המחזור ה-4 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי