בשישי: מפגש פסגה בין רמה"ש לחולון

גאבור לנגהאנס המקשר הגרמני – צפוי לערוך מחר את משחקו הראשון העונה לאחר שהשלים בידוד | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המוליכה שעוד לא הפסידה העונה, תפגוש את החמישית בטבלה, לה הפסד אחד. וגם: הפועל ראשל"צ תשחק נגד מכבי דימונה, מכבי ראשל"צ האלופה תארח את מ.כ באר שבע. מכבי ת"א צפויה לצרף את דאבור טאסקוביץ'

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגת ווינר ישוחק מחר (שישי), ויהיה הראשון מתוך שלושה מחזורים שיתקיימו בשבוע הקרוב, כשהשמיני ישוחק ביום שני והתשיעי בשישי הבא. המשחק המרכזי יפגיש לקרב פסגה את א.ס רמת השרון מהמקום הראשון עם מ.כ חולון מהמקום החמישי. מכבי תל אביב שתהיה חופשית במחזור הקרוב, צפויה לצרף את המקשר הסרבי דאבור טאסקוביץ', ששיחק לפני מספר עונות במכבי ראשל"צ ובעירוני רחובות.

א.ס רמת השרון – מ.כ חולון

רמה"ש היא הקבוצה היחידה שניצחה עד כה את כל משחקיה, צברה 12 נקודות משישה משחקים ונהנית מאוד משירותיו של עדן ג'ינג'י מקשר נבחרת ישראל שיפגוש את האקסית. קבוצתו הקודמת של ג'ינג'י, חולון, ניצחה את ארבעת מתוך חמשת משחקיה ומי שהחליף המקשר שעזב הוא אביעד בן זימן, שנהנה מפתיחת עונה יוצאת מן הכלל עם 38 שערים בחמישה משחקים (ממוצע של כמעט שמונה למשחק).

מאמן המוליכה, אסף לוי דיבר לקראת על פתיחת העונה: "הפתיחה שלנו מוצלחת מאוד, אבל אנחנו עם הרגליים על הקרקע. שם המשחק הוא יציבות ולהישאר בריאים. אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח את כל המשחקים. למרות שאנחנו בשלב מוקדם, המשחק מול אשדוד הוא מסוג המשחקים שמשנים עונה. הוא נתן לנו הרבה ביטחון".

עדן ג'ינג'י במדי רמה"ש, יפגוש מחר את הקבוצה שבה גדל | עודד קרני

מכבי דימונה – הפועל ראשון לציון

מפגש הקצוות יפתח את המחזור ב-14:00 ויפגיש את סגנית המוליכה הפועל ראשל"צ עם דימונה האחרונה שעדיין לא צברה נקודות. הקבוצה מעיר היין התאוששה מההפסד ברמה"ש עם ניצחון במחזור האחרון על א.כ נס ציונה 25:30. מנגד, בדימונה נערכים לשינויים נרחבים בסגל, כאשר לקבוצה הצטרף אמש יותם טל המקשר הוותיק, והדרומיים ינסו להשלים את השאלתו כדי שיוכל לשחק כבר מחר.

מכבי ראשון לציון – מ.כ באר שבע

האלופה שהתגברה על פתיחת העונה ההחלשה עלתה במחזור האחרון למאזן 2:4 אחרי ה-28:31 ברחובות, מעודדת מאוד מהשתלבותו של גאפר חדזימרוביץ'. הפיבוט הבוסני, ערך בכורה במשחק האחרון ונראה נהדר, כשכבש שמונה שערים מתשעה ניסיונות. מן העבר השני, ב"ש אומנם צברה בשני משחקיה האחרונים 3 נקודות, אך המשחק האחרון היה בהחלט פספוס מבחינתה – לאחר שאיבדה יתרון של שלושה שערים בחמש הדקות האחרונות וסיימה בשיוויון מול מכבי ת"א.

משחקים נוספים

הפועל אשדוד – מכבי קרית מוצקין (14:30)
הפועל קרית אונו – עירוני רחובות (14:30)
א.כ נס ציונה – בני הרצליה (15:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי