מסתמן: נבחרת ישראל תפגוש את ליטא ואיסלנד במרץ

נבחרת ישראל בכדוריד | איגוד הכדוריד

האיגוד האירופי ביצע פניית פרסה לאחר שתחילה החליט להקדים את צמד המשחקים לינואר. נבחרת הנוער סיימה את החלק הראשון בפרוייקט העילית ושבה מפורטוגל, שם שיחקה נגד המקבילה המקומית, קייפ ורדה הבוגרת ופורטו ב'

(גודל טקסט)

לאחר שהאיגוד האירופי קיבל החלטה להקדים את משחקי מוקדמות אליפות אירופה של נבחרת ישראל מול ליטא (בית וחוץ) לחודש ינואר, מסתמן כי הם יחזרו למועדם המקורי וייערכו בחודש מרץ, כאשר גם משחק ההשלמה מול נבחרת איסלנד צפוי להיערך במהלך אותו חודש.

בנושא אחר, נבחרת הנוער של ישראל ששהתה בחודשים האחרונים בפורטוגל במסגרת הפרוייקט העילית של האיגוד, שבה היום (חמישי) לארץ לאחר שהשלימה את החלק הראשון בתוכנית. בימים אלו באיגוד הכדוריד מנסים לקדם את החלק השני, שיכלול סדרה של משחקי אימונים בחו"ל, ובוחנים אפשרויות בהן חזרה לפורטוגל, לצד הגעה לגרמניה או סרביה.

נבחרת הנוער, בהדרכת המאמן דביר גולדשטיין וצוות של מאמנים פורטוגלים, השלימה בחלק הראשון של הפרוייקט 20 משחקי אימון, כולל מול נבחרת הנוער של פורטוגל, נבחרת הבוגרים של קייפ ורדה שתשתתף באליפות העולם וקבוצת המשנה של מועדון הפאר פורטו.

נבחרת הנוער בפרויקט בפורטוגל | איגוד הכדוריד

נבחרת הנוער תשתתף בחודש אפריל בטורניר מוקדמות אליפות העולם עד גיל 19, שם תפגוש את נבחרות איטליה, רוסיה ואוסטריה. שתי הראשונות יעפילו לאליפות העולם שתיערך בקיץ 2021 ביוון, כאשר ההעפלה תבטיח לנוער ולעתודה את המשך דרכן בדרג הבכיר באירופה ואת ההשתתפות באליפויות אירופה לנבחרות צעירות ב-2022. נבחרת העתודה תתמודד בחודש מרץ מול נבחרות איטליה, רומניה ואוסטריה, כאשר גם בטורניר זה שתי הראשונות יעפילו לאליפות העולם עד גיל 21, שמתוכננת להיערך בסוף חודש יוני בהונגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי