דימונה כמעט הדהימה את הפועל ראשל"צ, רמה"ש נותרה מושלמת

יותם טל ועוז חממי במפגש בין דימונה להפועל ראשון לציון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

קרב הקצוות בדרום הסתיים עם 22:24 דרמטי לאדומים מעיר היין, שביום שני יארחו את הפועל אשדוד שהביסה 19:29 את קריית מצוקין עם גאבור לנגהאנס ששיחק לראשונה העונה. גיל פומרנץ הוביל את המוליכה ל-32:35 על חולון

(גודל טקסט)

המחזור ה-7 בליגת ווינר נחתם היום (שישי) וסיפק דרמות נהדרות, בראשן מכבי דימונה שכמעט הצליחה להדהים את הפועל ראשון לציון במפגש קצוות, אבל בשתי הדקות האחרונות איבדה את הראש ונכנעה 24:22.

לעומת האדומים מעיר היין, היריבה שלהם ביום שני, הפועל אשדוד, לא התקשתה להביס 19:29 את מכבי קריית מוצקין. ועוד היום, רמה"ש השיגה א הניצחון השביעי שלה העונה והיא נותרה עם מאזן מושלם הודות ל-32:35 על חולון.

א.ס רמת השרון – מ.כ חולון 32:35 (14:17)

רמת השרון עם שבעה ניצחונות בשבעה מחזורים והיא נותרת הבלתי מנוצחת היחידה בליגה. מנגד, חולון ספגה את הפסדה השני והיא במאזן 4:2. המארחת שלטה בקצב לאורך כל המשחק ושערים של הצעירים שלה, אלון אוברמן, נדב חביב ועמית מוטולה הובילו אותה ליתרון מבטיח, כשמעל כולם בלט גיל פומרנץ עם שמונה שערים ב-100 אחוזים.

הפועל אשדוד – מכבי קריית מוצקין 19:29 (8:13)

אשדוד, לראשונה עם גאבור לנגהאנס העונה, הציגה יכולת מצוינת וניצחה בקלילות בדרך למאזן 1:5. עם שלושה שערים של גיא קורדובה ושישה של עומר גרא, היא ביססה לעצמה יתרון של חמישה שערים במחצית הראשונה. מוצקין לא היוותה יריב שקול גם במחצית השנייה, במהלכה עומרי קושמרו ניווט טוב וכבש חמישה שערים, אולג בוטנקו שיתף גם את הצעירים ואפשר לעומר עוזיאל להבקיע שער בכורה בבוגרים וגם ליאל גדז' זכה לדקות ראשונות ועצירת בכורה. מוצקין עם הפסד חמישי בשבעה משחקים וביום שני תהיה חופשיה.

גאבור לנגהאנס | משה דהן

מכבי דימונה – הפועל ראשל"צ 24:22 (12:11)

האדומים של עידן מימון אומנם העלו את מאזנם ל-1:5, אבל בהחלט יכולים להיות מוטרדים מהיכולת לפני שיארחו ביום שני את הפועל אשדוד למפגש צמרת. דימונה, עדיין ללא נקודות, אבל היא יכולה להיות מעודדת. יותם טל ערך בכורה בדימונה (הבקיע 7 שערים, מרביתם בפנדלים), שעלתה ליתרון 19:21 בכניסה לעשר הדקות האחרונות משער של שון סולומון. סטפן איליץ' (8 שערים בסה"כ) השווה בהמשך ל-22:22, אך תום שם טוב סיפק עצירה קריטי, ודליבור סוקיץ' העלה את ראשל"צ ליתרון שנשמר עד לסיום.

מכבי ראשל"צ – מ.כ באר שבע 28:32 (11:17)

הצהובים מעלים את מאזנם ל-2:5 וב"ש לעומת זאת רושמת הפסד רביעי לצד ניצחון ותיקו. מכבי ראשל"צ ביססה לעצמה יתרון משמעותי כבר במחצית הראשונה, בה הצטיין השוער אלדר שיקלושי, אקס ב"ש. טריו של שחקנים כבשו 7 שערים כ"א והובילו את מכבי ראשל"צ לניצחון – ירמי סידי, גאפר חדזיומרוביץ' (במאה אחוזים) ורותם סגל שחזר לאחר פציעה. במחזור הבא מכבי ראשל"צ תתארח אצל מכבי ת"א, שנחה בסוף השבוע, ואילו ב"ש תארח את קריית אונו.

תוצאות נוספות: הפועל קריית אונו – עירוני רחובות 33:34 (19:19), א.כ נס ציונה – בני הרצליה 28:28 (13:10)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי