רמה"ש גברה על ב"ש ונותרה מושלמת, הרצליה סחטה תיקו באשדוד

אופיר כהן | יותם בוני

המוליכה חיברה ניצחון תשיעי ברציפות עם 26:41 בבירת הנגב. סיום דרמטי ויכולת מעולה של שגיא בוניס קבעו 31:31 בעיר הנמל. אצל הנשים, מכבי ראשל"צ רשמה ניצחון רביעי מפתיחת העונה, הפעם על חשבון מכבי ר"ג

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) ובסיומו א.ס רמה"ש שמרה על ראשות הטבלה, אחרי שגברה על מ.כ באר שבע 26:41 והעלתה את מאזנה המושלם לתשעה ניצחונות. הדרמה הגדולה של היום הגיעה מאשדוד, שם הפועל המקומית כבר הייתה בעמדת ניצחון, אבל סיום נהדר של בני הרצליה עם מפגן עצירות של השוער שגיא בוניס, ושערים מאוחרים של סהר שחק ונמניה גודוויק ארבע שניות לסיום הובילו לשיוויון 31:31 מפתיע.

במקביל, הפועל קריית אונו חזרה מפיגור שלושה שערים בדקת הסיום מול מכבי ת"א, אך שער של ניר גבע מפנדל 25 שניות לסיום העניק לה ניצחון חוץ 29:30. נס ציונה ניצחה 31:33 את עירוני רחובות שספרה הפסד שמיני ברציפות מפתיחת העונה ועדיין לא צברה נקודות. הפועל ראשל"צ התקשתה בקריית מוצקין מול מכבי המקומית, אך הצליחה לחזור מפיגור לניצחון 33:35 בסיום. המשחק שישלים את המחזור ייערך ב-31 בדצמבר, בין מכבי דימונה למ.כ חולון. 

המחזור העשירי ייפתח כבר ביום שלישי הקרוב עם מפגש תחתית לוהט בין רחובות לדימונה, ויימשך ביום רביעי עם ארבעה משחקים: מכבי ראשל"צ תארח את קרית אונו, באר שבע את נס ציונה, מכבי ת"א את רמה"ש והרצליה את קרית מוצקין. המחזור ייחתם ביום חמישי עם המפגש מסקרן בין חולון לאשדוד. 

רם טורקניץ | משה דהן

אצל הנשים, המחזור הרביעי הושלם אמש עם ניצחון של בנות הרצליה 26:33 על מ.כ פ"ת 26:33, הפועל קרית אונו גברה על א.כ נס ציונה 25:26, ומכבי ראשל"צ האלופה ניצחה את מכבי ר"ג 26:31. שלשום, הפועל ראשל"צ המוליכה העלתה את מאזנה המושלם לארבעה ניצחונות אחרי שגברה בחוץ על מ.כ חולון 22:29.

בנושא אחר, עוד לפני שהתקבל השחרור הבינלאומי של טלי בראל מגטבורג השבדית – בראשל"צ טוענים כי היא מחויבת בחוזה עימם, למרות שחתמה במכבי ר"ג.

אריאל זהבי מול מיליצה רדולוביץ | הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי