נס ציונה ניצחה את מכבי תל אביב והתקרבה לבית העליון

אביב לייפר | גלעד חזון, א.כ נס ציונה

הכתומים רשמו 28:34 בזכות יכולת טובה של וליקו דוידוביץ' והגדילו את סיכוייהם להעפיל לשלבי ההכרע. 30:34 להפועל ראשל"צ על בני הרצליה. הפועל ירושלים תקים קבוצת בוגרים

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (ראשון) עם שני משחקים. הפועל ראשון לציון גברה על בני הרצליה 30:34 וא.כ נס ציונה ניצחה 28:34 את מכבי תל אביב ושיפרה את סיכוייה להעפיל לבית העליון. המחזור האחרון לפני פגרת החורף יושלם מחר עם ארבעה משחקים נוספים: מכבי דימונה – מ.כ באר שבע, א.ס רמת השרון – מכבי ראשון לציון, הפועל אשדוד – עירוני רחובות ומכבי קריית מוצקין – מ.כ חולון.

הפועל ראשון לציון – בני הרצליה 30:34

המשחק בנחלת יהודה התנהל באופן שיווני עד הדקה ה-36, שם הפועל ברחה במצב של 16:16 עם שערים של סטפן איליץ', שון סלס ואיתי סורקיס ופתחה יתרון עליו שמרה עד לסיום, למרות יכולת טובה של הרצליה. סטפן איליץ' הצטיין עם תשעה שערים. ראשל"צ התבססה במקום השני עם 18 נקודות, מנגד, הרצליה מדורגת חמישית עם 13 נק' ועדיין לא הבטיחה סופית את מקומה בבית העליון.

שון סלס | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

א.כ נס ציונה – מכבי תל אביב 28:34

המחצית הראשונה הייתה צמוד למדי והסתיימה בתוצאה 15:15. בחצי השני, הכתומים העבירו הילוך בזכות יכולת טובה של וליקו דוידוביץ', שהצטיין עם שמונה שערים. נס ציונה טיפסה לפחות עד מחר למקום השישי עם עשר נקודות. מכבי ת"א נותרה במקום העשירי עם חמש נקודות.

בתוך כך, מועדון חדש מתהווה בכדוריד הישראלי – הפועל ירושלים. אחרי פתיחת קבוצת ילדים, מתכוונים בבירה לרשום קבוצת בוגרים שתופיע בעונה הבאה בליגה הארצית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי