רמת השרון נשארה מושלמת בזכות 30:36 על מכבי ראשל"צ

רמת השרון | עודד קרני, רמת השרון

המוליכה ניצחה את האלופה ויצאה לפגרה מהמקום הראשון. קריית מוצקין השיגה ניצחון מול חולון 33:37, דימונה גברה 33:37 על חולון ואשדוד רשמה 28:36 על רחובות

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגת ווינר בכדוריד הושלם הערב עם ארבעה משחקים: המוליכה א.ס רמה"ש ניצחה באופן מרשים 30:36 את מכבי ראשל"צ ושמרה על מאזנה המושלם. מכבי דימונה ניצחה בדרבי של הנגב 27:30 מול מ.כ באר שבע. מכבי קרית מוצקין גברה 33:37 על מ.כ חולון. הפועל אשדוד רשמה 28:36 על עירוני רחובות, שהיא היחידה בליגה שטרם השיגה נקודה.

אמש, הפועל ראשל"צ ניצחה את בני הרצליה 30:34, וא.כ נס ציונה גברה על מכבי ת"א 28:34 ושיפרה את סיכוייה להעפיל לבית העליון. הליגה תצא כעת לפגרה עד אמצע חודש ינואר, שם ייערכו המחזורים 13-12 שישלימו את הסיבוב הראשון והחלוקה לבית עליון ותחתון (בעליון מקומן של רמה"ש, הפועל ראשל"צ, אשדוד ומכבי ראשל"צ כבר מובטח – כאשר על מקומות 6-5 מתחרות הרצליה, נס ציונה, חולון וקרית אונו).

א.ס רמה"ש – מכבי ראשל"צ 30:36

המפגש בין המוליכה לאלופה נפתח ביתרון של האורחת, אך התפתח בצורה צמודה מאוד והסתיים בניצחון של רמה"ש. מוטולה, אפו ופאבלוביץ' הצטיינו עם שישה שערים כל אחד, ארסיץ' סיים עם 12 עצירות. ירמי סידי כבש שבעה שערים מנגד. רמה"ש שמרה על מאזנה המודלם עם 11 ניצחונות ואילו ראשל"צ נעצרה אחרי שישה ניצחונת רצופים וספרה את הפסדה השלישי העונה.

עומרי גדות | גלעד חזון, נס ציונה

מכבי קריית מוצקין – מ.כ חולון 33:37

מוצקין הגיעה למשחק אחרי שהזדעזעה מהתפטרותו של המאמן ניר חלימה אתמול בערב ומי שהחליפו היה ברק עמר. האנרגיות החדשות הורגשו הערב, והובילו אותה לניצחון השלישי שלה העונה. מנגד, חולון עם הפסד שלישי ב-4 המחזורים האחרונים בהם צברה נקודה אחת בלבד, וסיכוייה להשגת המקום בבית העליון התערערו.

מכבי דימונה – מ.כ באר שבע 27:30

שתי הקבוצות הגיעו לדרבי של הנגב אחרי ניצחונות, כשעבור דימונה זה שהשיגה ברחובות היה היסטורי לאחר 26 הפסדים רצופים בליגת העל (כולל העונה שעברה). הערב היא כבר השיגה את השני שלה, על חשבון השכנה מב"ש. איליה סלאדיץ' הצטיין עם 11 שערים. דימונה שיפרה את סיכויי ההישרדות שלה, ובאר שבע הסתבכה בתחתית בעקבות הניצחון של קריית מוצקין.

נמניה גויקוביץ | הדר ואן קולא

הפועל SP אשדוד – עירוני רחובות 28:36

אשדוד השיגה ניצחון שני ברציפות אחרי שגברה במחזור הקודם על חולון וחזרה למקום השלישי. רחובות מצידה רשמה הפסד עשירי, טרם השיגה נקודה ועדיין לא מינתה מאמן קבוע במקום שחר הבר. שחקן הקבוצה סאבו מסטר הדריך היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי