ליגת הכדוריד לא תחודש בשבת, באיגוד שוקלים לעתור לביהמ"ש

נבחרת ישראל בכדוריד | איגוד הכדוריד

בניגוד לכדורגל ולכדוריד, הענף לא הוחרג: "נוצר חוסר שוויון, בידול ואפליה לענפים אחרים, זה בלתי נתפס. קבוצות נמנעו מהוצאת שחקנים לחל"ת מתוך הבנה כי הליגה תחודש כמתוכנן", נמסר

(גודל טקסט)

ליגת הכדוריד לא תוחרג ולא תחודש בסוף השבוע בניגוד לליגות הכדורגל והכדורסל. האיגוד הודיע היום (חמישי) באכזבה כי המאמצים לא נשאו פרי. "קיבלנו בימים האחרונים מסרים מהדרגים הבכירים במשרדי הספורט והבריאות כי ישנו ניסיון גדול להחזיר את הליגות אך זה לא יקרה", נמסר בהודעה.

"אנו מברכים על כך שליגות הכדורגל והכדורסל חוזרות אך בכך משרדי הממשלה יוצרים חוסר שוויון, בידול ואפליה", נכתב בהמשך ההודעה. "מעניקים יתרון לא מוצדק לענפים אלו על פני אחרים, וזאת אחרי הסברים, שיחות והבטחות", נמסר בנוסף. באיגוד מתכננים לעתור לבית המשפט בעניין.

"זה בלתי נתפס, זה פוגע בכשירות של שחקנים ושחקניות וביכולת של המועדונים שהשקיעו למרות הקשיים הרבים להתקיים בתקופה זו", תקפו באיגוד וסיפרו כי מועדונים נמנעו מהוצאת שחקנים לחל"ת מתוך הבנה כי הליגה תחודש כמתוכנן במועד שנקבע. "אנחנו נלחמים כאן על עתיד הכדוריד, הנזק שנעשה בעונה שעברה והוביל להפסקת הפעילות גבה מאיתנו מחיר כבד וכעת שוב נעצרת הפעילות. אנו דורשים חזרה מיידית לפעילות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי